Inlägg från: LillaÄrtan |Visa alla inlägg
  • LillaÄrtan

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Bild i bildtråden på dagens inköp!

~ Sofie, mamma till världens finaste lilla ärta, Julie 051215 & Kotten i magen Bf 071023 ~
  • LillaÄrtan

Jag fick både reklam för barn & dam + rabattkuponger...
    Just när jag kom hem från Lindex hade posten med 25% rabatt på ett helt köp kommit..
    Men såg att dem gällde till den 28/9 så jag lär väl hitta nått innan dess också

~ Sofie, mamma till världens finaste lilla ärta, Julie 051215 & Kotten i magen Bf 071023 ~
  • LillaÄrtan

Nu är SAMMA bild upplagd igen MED pris & strl uppgifter

• LillaÄrtan

Jag handlar nästan bara åt dottern. Sällan jag hittar nått åt mig på Lindex...
    Men jag får alltid rabatter åt både mig & dottern!

• LillaÄrtan
    3 barns mor skrev 2007-09-18 22:20:11 följande:
    tycker lindex kläder är små i storlekarna. dottern är ca 77 cm lång och va idag och handlade den grå tröjan med rosa gitarrer. och köpte 92 för tyckte den såg så liten ut i 86 och prövade sen hemma och den va inte alls mycket för stor.
    Min tjej har strl 86 annars men jag fick ta 98 på gitarrtröjan
    Dem var ju SUPERSMÅ!

Fö. har jag börjat gå över till strl 92, antigen har dottern haft världens växtspurt nu på en månad eller så har typ alla tröjor från Lindex krympt. Köpte höstgarderoben redan i augusti när allt började komma in.... Nu är ALLT förlitet!
  • LillaÄrtan
    Buttelina skrev 2007-09-18 23:44:51 följande:
    lillaärtan: vad tråkigt att allt är för litet! men det betyder i och för sig att du kan åka ut och shoppa. lite tur i oturen
    Haha, javisst
    Men uggletröjorna som jag köpte när dem fanns på T3b2 är ju småa
    Älskar ju dem, såååå fina. Och sååå slut på mitt lindex!
  • LillaÄrtan

Jajjamesan. Min lilla guldstump

• LillaÄrtan
    philmKarin skrev 2007-09-19 12:11:50 följande:
    Oj vad läckert lilla ärtan! Vad har du för storlek i flum-tröjan?
    Strl 92 tog jag... Den sitter ju perfa så jag hoppas att den inte ska krympa massa nu..
    AsfaltsBlomma skrev 2007-09-19 12:26:38 följande:
    LillaÄrtan: Ooh, va fint! Har köpt hängslebyxorna och tittade på tröjan men köpte den inte. Gillar inte riktigt den halsringningen. Men det blev ju så fint ihop så den måste jag ha iaf. Men väntar fortfarande på min kupong.
    Halsringningen är inte sån som den ser ut. Alltså, den är inte "öppen" som den eg ska vara utan ser bara ut så... Tror den är sydd så för att det ska vara lite roliagre modell...
  • LillaÄrtan

Gitarrtröjan i strl 98 är lika stor som Landskapströjan från Pop i strl 92. Poptröjan som dessutom är en strl MINDRE är ca. 2-3cm längre!
    De ni!

• LillaÄrtan
    3 barns mor skrev 2007-09-20 22:06:38 följande:
    Är så sugen på velorsnickisar till dottern som snart är 1 år. va och tittade på dom men sambon sa nej han tyckte dom va fula. men funderar på att köpa ett par ändå om jag hittar några. Men hur är dom i storlekarna nån som har provat dom dottern är ca 77- 78 cm lång . passar 86 eller ska man ta 92
    Min tjej är 81cm lång. Eller kort?
    Jag tog strl 92 åt henne. LITE långa, men sätter gummisnodd i kanalen längst ner tills hon vuxit i dem. Jag ANTAR att den krymper lite precis som alla andra kläder från Lindex
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)