Inlägg från: maggan75 |Visa alla inlägg
  • maggan75

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Maria1984 skrev 2007-10-03 18:20:55 följande:
    nån slags rip-off från po.p´s sniglar??
    tänkte precis detsamma
    Mamma till hulliganerna Vilgot och Vilma
  • maggan75

Jag måste oxå ha snigeltröjan eller tröjorna rättaresagt  

• maggan75

Jag kollade för ca 4 timmar sedan och då såg jag ingen, men lite annat som inte fanns där igår hittade jag idag

• maggan75
    Snorky skrev 2007-10-03 22:41:38 följande:
    jag tycker det brukar ta typ en månad innan kläderna man hittat i butik kommer upp på hemsidan! kanske inte alltid är så dock?!? men rent generellt så är de så seeeega där.
    Jag hittade en bamse klänning på hemsidan idag som jag inte sett i butik   Men annars tycker jag oxå att de är sega
  • maggan75
    tinkerbell74 skrev 2007-10-04 09:51:16 följande:
    Jag reklamerade de hallonröda plyschbyxorna för att de fällde/luddade av sig i tvätten... valde att ta ett par nya och hoppas på att det första var ett måndagsex. men även dessa luddade. Inte lika mycket men ändå. Ingen annan som haft samma problem?
    Måste nog  tvätta mina, de hänger i garderoben med lappen kvar Oskyldig
  • maggan75

Hiitade snigel tröjorna på mitt Lindex idag, där hade de även molnbodysarna

• maggan75
    JoiPoi skrev 2007-10-04 20:46:36 följande:
    Nån som kommit över flera molnbodys?!
    De finns i webb shoppen om du är intresserad
  • maggan75
    jojoa75 skrev 2007-10-05 22:44:19 följande:
    Ang velourbrallor så måste jag tipsa om Fluffytina på Tradera, hon gör helt uuunderbara velourbrallor, man kan tom få med namn broderat på rumpan! Jääättesnygga, min tjej har tre par o sonen två! Hon har en hemsida oxåwww.fluffdesign.seAng Me & I plyschbrallor så är jag nog lite partisk där... Så det ska jag inte uttala mig om alls...
    Jag fick hem ett par velour brallor  med namn på rumpan  till dottern igår ....  Bruna med orangea muddar ( så de matchar lindex shoppingen naturligtvis )    De var så fina och storebror tyckte de var coola
  • maggan75

Handlade tre basic tröjor idag  (T3B2)  hade tänk att fota dem men inser att jag glömt minnes kortet i datorn, går upp och kollar och det är BORTA   Måste vara dottern som varit där och pillat så nu är det bara att krypa runt och leta GRRRRRRRR

• maggan75

Hittade minnes kortet, det var visst jag som hade varit duktig och lagt undan det Generad  Men nu är sonens rum städat i varje fall Måste ju be Vilmis om ursäkt oxå

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)