Inlägg från: AsfaltsBlomma |Visa alla inlägg
  • AsfaltsBlomma

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Line80 skrev 2007-10-18 22:12:15 följande:
    asså man borde ju kunna det med tanke på att man kan göra så på typ hm rowells.. man måste ju kunna få returnera sånt som inte passar.. jag kommer välja att hämta mina varor i närmsta lindex butik då kan jag ju fixa returen direkt.. jag tar bara me mej sonen så han får testa vilken stlr som passar bäst. betalar gör jag ju samttigt i butiken.
    Vad smidigt att man kan returnera direkt i butiken. Då hade jag tagit en av var för att vara på den säkra sidan.
  • AsfaltsBlomma
    Line80 skrev 2007-10-18 22:05:35 följande:
    åhh jag vill oxå beställa men är rädd att jag väljer fel strl vilken jag än väljer kan man inte beställa en av varje men bara ta den man vill ha när man hämtar det?

Men ååh! Funkar ju inte att beställa. Kommer inte vidare så jag kan betala.

Har du beställt?

• AsfaltsBlomma
    Line80 skrev 2007-10-19 19:57:38 följande:
    Tack för hjälpen igår tjejer med camo jackan.. jag hade sån tur att det fanns kvar i Lindex butikn på lunchen.. för 199:- blev strl 92, 98 såg tok stor ut och när jag kom hem och provade va 92 perfekt.. tom lite lång i ärmarna så det va tur att jag inte tog större!Den va dessutom jätte snygg på min grabb.. lite längre modell så den går ner över rumpan.
    Va snygg den är! Beställde 86 till sonen och då blir den nog perfa till honom!
  • AsfaltsBlomma

Snorky: Vilka sötnosar i fina kläder!

• AsfaltsBlomma
    philmKarin skrev 2007-10-25 09:20:57 följande:
    Vad är det för lånkisar *funderar*
    Kan det inte vara de med kaniner?!
  • AsfaltsBlomma
    obelix skrev 2007-10-25 11:00:11 följande:
    Nån som vet om moln overallerna kommer att komma in igen??
    Ska kanske komma en med rosa foder tror jag det var.
  • AsfaltsBlomma

Charmmiss: Vilken fin filt du har i vagnen! Var kommer den ifrån?

• AsfaltsBlomma
    molnen skrev 2007-11-07 21:49:55 följande:
    ingen som har bild på de nya molnmockasinerna?
    Jag var ju precis inne hos någon och tittade på dem hon köpt. Hmm vem var det nu... Zasata kanske...?!
  • AsfaltsBlomma
    Line80 skrev 2007-11-07 22:23:54 följande:
    vad är det för fel på rosa då? jag menar varför kan inte en kille ha det?
    Tyckte de bruna var superfina så min son ska helt klart få ett par såna.
  • AsfaltsBlomma
    Lopi skrev 2007-11-08 12:51:36 följande:
    Någon som sett molnmockasinerna i Malmö än?
    Jag har inte hunnit iväg och kolla i någon butik än men hojta gärna till om du hittar!
  • AsfaltsBlomma
    helle83 skrev 2007-11-14 16:34:45 följande:
    hej! har inte läst igenom hela tråden men har en liten fråga angående molnmockisarna! är det NÅGON som sett dessa i malmö??? har kollat nästan alla lindex men inte hittat dom....
    Jag hittade i Limhamn om det kan hjälpa.
  • AsfaltsBlomma
    solida skrev 2007-11-21 11:12:04 följande:
    Är det den här du menar?www.elvasmatroll.e-butik.se/Elvasmatroll/imag...Vad skulle du i så fall ha till den...?
    Åååh, va snygg den är!! Men har redan massa kläder från deras lagerförsäljning som är oanvända. Får nog använda de först...
  • AsfaltsBlomma
    Selmas skrev 2007-11-26 17:16:25 följande:
    Jag köpte till mig själv idag en brun polotröja att ha under mina kortärmade Me&I-toppar & så letade jag efter samma till barnen men de fanns inte i brunt. Vart kan man finna det då istället?Köpte en djurklänning att ge bort i present till en kompis dotter & så ett par svart/vitrutiga brallor till min tioåring. Använde såklart 100 kr rabattchecken så det kostade bara 327 kr totalt istället för 427 kr.Ska nog shoppa mer imorgon till mig själv oxå! samt den där pepparkakedräkten till sonen att sedan ha som pyjamas oxå fast då utan hatten såklart eller ska man kanske ha den som Beppe som godnattmössa!!!???
    Jag har sett bruna polotröjor på flick storlek 86 och uppåt. Tag 3 betala för 2.
  • AsfaltsBlomma

Vad har ni för vantar till era 1 1/2 åringar? Elliot blir tokig bara tröjärmen är lite för lång så hans tumvantar är inte ens att tänka på. Han skriker som en stucken gris!
    Kan det funka bättre med fingervantar tror ni?

• AsfaltsBlomma
    Zvartaliljan skrev 2007-11-27 16:38:50 följande:
    Jag har samma problem! Hon bara sliter av dom och får hon inte av dom så blir hon HYSTERISK! Och likadant här om ärmarna är för långa...då drar hon i dom tills hon nästan dragit av sig tröjan! Har provat med tumvantar men hittar inga så små så de passar riktigt utan de är alldeles för stora och då blir hon tokig för det!
    Nä, men vad gör man då? Han vill inte ens ha händerna innanför åkpåsen när han åker vagn heller. Ska peka på allt och sen blir han ledsen för att händerna blir kalla.
  • AsfaltsBlomma
    Line80 skrev 2007-11-27 20:04:31 följande:
    här är den vändbara tröjan jag såg för ett par dar senwww.lindex.se/Products/Product.aspx&s...verkligen 90-tal för mej
    Oj, det var länge sen jag såg en sån tröja senast. Men det är ju inte precis ett kärt återseende..
  • AsfaltsBlomma
    Line80 skrev 2007-11-27 20:12:27 följande:
    men har du testat de (tumhandskar) som har dragkedja i sidan och inte är så höga som dagisvanten?vi har sånna å dom e superbra å lätta att ta på.
    De han har nu är stickade ifrån HM. Är inte heller så höga. Var finns dessa med dragkedja? Är kanske värda att testas.
  • AsfaltsBlomma

Såg ditt svar nu. Då får det bli en runda till Po.p.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)