• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • jomi

OOOOOJJJ!!
    vad ni "tjattrar" här inne!! vilket ös!

Jag köpte den där moln overallen är i Jönköping i dag!
    Lite roligt att jag ser vilket riv det är efter den nu, har inte sett denna tråd innnan!

Expediten sa att hon hängt fram igår och nu när jag köpte så var det bara några få kvar....

Jaja söt som tusan är den i allefall!!

Tycker också att Lindex är den bästa butiken just nu med barn kläder till vettiga priser!!
    HM är för himla tråkiga med tjejkläderna i allefall!

• Erika

om ni bor i nacka så såg jag ett gäng molnoveraller på lindex i orminge centrum...dehängde utanför butiken, jag köpte en på direkten!

• t e a
    Cimelim skrev 2007-09-07 13:40:02 följande:
    Köpte en molnoverall till min väntade lille kotten för någon dag sedan. Råkade bara titta in på Lindex och där hängde två. Tyckte den var väldigt söt och kunde inte låta bli. Är ju ett tag kvar...(6 januari)Sen hittade jag den här tråden och förstod att det var många som letade för fullt. Ibland har man lite tur. Mitt första plagg till kotten som jag köper och det är jag väldigt nöjd med.
    Vilken storlek köpte du till din nyfödda? jag hittade bara den i 56 och den såg så stooor ut...
  • Snorky

Här är min lindex-skörd för dagen! Har rännt på Lindex 3 dagar i rad nu, men äntligen har jag allt jag vill ha i rätt storlekar!

Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Cimelim

t e a skrev 2007-09-07 13:45:08 följande:

Vilken storlek köpte du till din nyfödda? jag hittade bara den i 56 och den såg så stooor ut...
    Jag köpte storlek 56, fanns bara två kvar och den andra var större. Den kanske kommer vara förstor till att börja med, men tror det blir bra.
  • lollypop
    t e a skrev 2007-09-07 13:34:39 följande:
    Var på Lindex för att köpa den fina molnoverallen, men den minsta jag hittade var i storlek 56, enligt personalen finns den inte överhuvudtaget i storlek 50, men jag tyckte att jag läst högre upp i tråden om någon som sett den i 50.... någon som vet??
    Jag skrev 50-80 i TS. Mitt fel! Ska vara fr. storl. 56.

Men 50 växer de små liven ur på nolltid ju!
    Knappast lönt att köpa!
    En overall till en liten bebis blir ju mer som en åkpåse Gör inget om det är lite stort!
  • Line80
    Snorky skrev 2007-09-07 13:52:06 följande:
    Här är min lindex-skörd för dagen! Har rännt på Lindex 3 dagar i rad nu, men äntligen har jag allt jag vill ha i rätt storlekar!
    var lånkisarna till din stora kille? vilken strl tog du på dom å har han testat dom? jag köpte 98/104 till min 2 åring men tycker dom ser så långa ut.. hittade inte 92 så kunde inte gämföra.. har inte testat dom på han än heller...
  • lollypop
    lillronya skrev 2007-09-07 13:41:05 följande:
    Tråkigt att inte alla Lindex får in den. Ringde till närmsta Lindex igår och de visste inte vad jag pratade om.
    Det behöver inte betyda att de inte får in den!!!

Dagen innan jag köpte mina frågade jag om dem... Men de hade ingen aaaaning om vad jag pratade om!
  • lollypop
    Snorky skrev 2007-09-07 13:52:06 följande:
    Shit! Va snygga de lila plyschisarna är!!!
  • Snorky
    Line80 skrev 2007-09-07 14:00:36 följande:
    var lånkisarna till din stora kille? vilken strl tog du på dom å har han testat dom? jag köpte 98/104 till min 2 åring men tycker dom ser så långa ut.. hittade inte 92 så kunde inte gämföra.. har inte testat dom på han än heller...
    Jag tog också 98/104. Har inte testat... men jämförde de mot de nya landskapslånkisarna från pop i stl 92 o då var de ca en mudd längre... tror det kommer funka bra... fanns inga mindre här heller
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)