Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Tjena gänget!
    Kommer ni ihåg om hängslejeansen till småtjejer gick upp till 80 eller 86?
    På hemsidan finns de bara upp till 80, men jag vill ha 86!
    De flesta andra kläderna finns ju upp till 86...

• lillronya
    lillronya skrev 2007-11-19 22:35:17 följande:
    Tjena gänget!Kommer ni ihåg om hängslejeansen till småtjejer gick upp till 80 eller 86?På hemsidan finns de bara upp till 80, men jag vill ha 86!De flesta andra kläderna finns ju upp till 86...
    Eller har jag sån tur att de är lite stora i storlek, kanske?
  • lillronya
    Mollymajs skrev 2007-11-19 22:38:25 följande:
    Det finns på tjej avdelningen i 86 och uppåt om 80 på baby är för litet. Tror ja såg de även på hemsidan förut. 229 kr kostar de. kanon söta på.
    Jag såg de, men tyckte inte de var lika fina... Men tack ändå.
  • lillronya

Var en tur till Lindex idag, fast jag inte fått någon kupong än.
    Blev vars en tröja till de två äldsta tjejerna och snickarbyxor, lila snigelbody och molnmockasiner till lilltösen.

• lillronya

lollypop: Hur stor är Engla? Jag har bestämt mej för att INTE köpa den rosa molnoverallen till Anjelin.... Men vet inte om jag kan motstå den. Kan ju iaf jämföra med din sötnos i storlek.

• lillronya
    lollypop skrev 2007-11-20 21:59:44 följande:
    Just lackskorna fr. babyavd. som jag köpte tror jag inte finns i större storlekar.Har för mig att 20/21 är största storlek där!Men dom hade en massa andra fina "finskor" på H&M. Både på baby och flickavdelningen.Annars hade ju Lindex fina lackskor också (på flickavd.) Tittade själv på dom först. Men dom var för stora för Engla!Har såna problem med hennes minifötter Hon har inte mer än 18/19
    Känner igen problemet med liten unge! Förra vintern behövde Anjelin ha 18 i sina vinterskor. Hittade inga...
    Nu har hon 19/20.
  • lillronya
    lollypop skrev 2007-11-20 22:06:02 följande:
    Var ju iofs en och en halv månad sedan jag var och vägde/mätte henne på BVC. Men då vägde hon i alla fall 8890 g och var 75 cm.
    Då är hon bara lite mindre än Anjelin. Hmmm moln är ju fina....
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2007-11-20 22:47:44 följande:
    Känner igen det. Maia har 19 i skor och det är jättesvårt att hitta riktiga vinterskor då! Typ bara Kavat som gör så små.Hon är 18 månader och hennes fot mäter 11.6cm. 9500g (JA hon har gått upp ett helt kilo på en månad nu tack vare näringstillskott!!) och 84cm
    Anjelin fyllde två år i oktober. Hon väger 10200g och är 78 cm lång. Ett riktigt litet gull! Tipsar faktiskt om Skopunktens pojkkängor....
  • lillronya
    Snorky skrev 2007-11-20 23:04:43 följande:
    jag tänkte detsamma... för min sons fötter är 11,4 cm eller var iaf för 1-2 mån sen... och han ska ha stl 20 på kavat... o de är ju stora i storlek...
    För oss var problemet att om vi köpte så mycket förstora kängor så kunde hon inte gå i dem. Ett enda stort dilemma.
  • lillronya

Nu blir jag sur! Köpte ju hängslejeansen till Anjelin igår. De på bilden i bildtråden. De bara knäpper upp sej i grenen hela tiden! Kul ju.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)