• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • charmmiss
    Nifelheim skrev 2007-11-23 11:15:35 följande:
    Hmm...jag var ju tvungen o testa den där 50 kronors rabattkoden i webshopen så nu har jag visst råkat beställt en Skjorta med stjärnor på till sonen. Så det kan gå *fniss* han som redan har två skjortor till jul.....
    var det skjortan jag länka till, den var ju skitsnygg!
  • Nifelheim
    charmmiss skrev 2007-11-23 11:18:51 följande:
    var det skjortan jag länka till, den var ju skitsnygg!
    Ja den vart det. haha jag har gått och tittat på den i butiken, men inte känt att han behöver ngn mer skjorta...Nåja han fyller ju snart år så han kan ju ha skjorta då också.
    Du skulle bara veta vem jag egentligen är!
  • lillronya
    lilllinda skrev 2007-11-23 10:30:03 följande:
    Glömde texten, men bilden jag la in- förlåt att jag anv denna tråden o inte bildtråden- är på po.ps hängslejeans.
    Tack för att du la in bild! Men jag tycker nog att Lindexjeansen är så mycket snyggare att det får bli en liten söm i grenen iaf....

Häromdagen fick jag mitt Lindex-kort och med det en rabattkupong. La undan det och plockade fram det idag igen. Det står att kupongen ska utnyttjas inom 14 dagar. Står inget datum varken på kupongen eller i brevet. Hur sjutton vet jag om det gått 14 dagar?? Tips?
  • maruttan

En fråga nu...med rabatt kupongen så var det ju ett reklamblad oxå och där var det bl a bild på en t-shirt med motorcyklar på med fastsydd skjorta under från stl 86 och uppåt. Är det någon som vet vilken jag menar och som har sett den i butik??

• miniGrynet

Åh... chansar och är lite bekväm, någon som vet vilken sida alt har koderna till Lindex och H&M som skrevs här i tråden någon dag...?

♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • snigelina
    miniGrynet skrev 2007-11-23 15:11:08 följande:
    Åh... chansar och är lite bekväm, någon som vet vilken sida alt har koderna till Lindex och H&M som skrevs här i tråden någon dag...?
    De finns på sid 702 och 703
  • miniGrynet
    snigelina skrev 2007-11-23 15:13:02 följande:
    De finns på sid 702 och 703
    Tack snälla!!
  • miniGrynet
    mollan nu

Fin jacka!

Vart har hon fyndat detta, är det rea nu i alla butiker?

Har inte sett det ordentligt, de jag varit inne i har inte haft mkt alls på rea-ställen nämligen.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)