• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • mollan nu
    miniGrynet skrev 2007-11-23 15:22:21 följande:
    mollan nuFin jacka! Vart har hon fyndat detta, är det rea nu i alla butiker? Har inte sett det ordentligt, de jag varit inne i har inte haft mkt alls på rea-ställen nämligen.
    det var halva priset på rean´. Lindex på Värmdö hade den kvar.
    ♥♥♥ Alma 060809 ♥♥♥ www.mollan.nu
  • miniGrynet
    mollan nu skrev 2007-11-23 15:44:07 följande:
    det var halva priset på rean´. Lindex på Värmdö hade den kvar.
    Ok! Vad bra!

Måste kanske kika på "min" Lindex lite bättre! Tack!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • Line80
    maruttan skrev 2007-11-23 13:54:32 följande:
    En fråga nu...med rabatt kupongen så var det ju ett reklamblad oxå och där var det bl a bild på en t-shirt med motorcyklar på med fastsydd skjorta under från stl 86 och uppåt. Är det någon som vet vilken jag menar och som har sett den i butik??
    japp den har jag sett i flera butiker.
  • Line80

såg en nyhet på Lindex idag.. vändbara tröjor sånna som va morderna på 90-talet.. jag rös när jag såg dom för det är inte alls min stil  dom va mjuka fodrade typ.. en mönstrad sida med monster tror jag det va å på den andra sidan ett monster face mitt på. tyckte den såg cool ut då den låg där med monsterna men sen då jag tog upp den å såg att det va en sån där läskig 90-tals tröja då fick det vara

• FrogLeg

Nån som hängde med på hur länge de den där HM rabatten på samanlagt 150 kr gällde? Var de bara tom igår?
    De 50 kr på Lindex online hur länge gällde den?

• Tina83

herregud, vad man har letat efter denna tråd!!

jag fyndade de bruna pösbyxorna med rosa ränder i idag på lindex för 69 kr. ska ha till lillkilllen, han var skittuff i dem

www.lindex.se/Archive/ProductImages/s0000005908758_f_w30_070718112438.jpg

sen hade de just plockat upp jättefina mysbyxir med både mudd och knyt i midjan, och mudd i benen. satt jättebra, bra modell. på tjej så klart..kommer i rött och cerise. tror att dem blir en favorit!

• snigelina
    Tina83 skrev 2007-11-23 18:56:14 följande:
    herregud, vad man har letat efter denna tråd!!jag fyndade de bruna pösbyxorna med rosa ränder i idag på lindex för 69 kr. ska ha till lillkilllen, han var skittuff i dem www.lindex.se/Archive/ProductImages/s00000059...sen hade de just plockat upp jättefina mysbyxir med både mudd och knyt i midjan, och mudd i benen. satt jättebra, bra modell. på tjej så klart..kommer i rött och cerise. tror att dem blir en favorit!
    Oiii, det var billigt. Har inte sett dem reas här öht.
  • maruttan

Puffar lite för min fråga......
    En fråga nu...med rabatt kupongen så var det ju ett reklamblad oxå och där var det bl a bild på en t-shirt med motorcyklar på med fastsydd skjorta under från stl 86 och uppåt. Är det någon som vet vilken jag menar och som har sett den i butik??

• Line80
    maruttan skrev 2007-11-23 20:59:53 följande:
    Puffar lite för min fråga......En fråga nu...med rabatt kupongen så var det ju ett reklamblad oxå och där var det bl a bild på en t-shirt med motorcyklar på med fastsydd skjorta under från stl 86 och uppåt. Är det någon som vet vilken jag menar och som har sett den i butik??
    Line80 skrev 2007-11-23 17:08:40 följande:
    japp den har jag sett i flera butiker.
    svarade ju för länge sen  
  • Snorky
    maruttan skrev 2007-11-23 13:54:32 följande:
    ja, den har funnits minst en månad... kanske finns risk att den är slut på vissa ställen?!?
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)