• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • Snorky
    Johanna1979 skrev 2007-11-23 09:42:22 följande:
    SandraS skrev 2007-11-22 22:26:22 följande: Jag bad min svägerska som jobbar på Lindex kolla upp det och hon menade på att det var de brun-grön molnen som troligtvis kommer att komma in igen.
    men det har väl inte funnits några gröna moln på bodies?!? Det har funnits vita med gråa moln o cerisa muddar, samt bruna med vita moln och orangea muddar. Eller menar du overallen?!?
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Snorky
    miniGrynet skrev 2007-11-23 10:46:38 följande:
    De finns ifrån stl 86 på större avdelningen, i t3b2, men jag vet inte om man kan kombinera mellan avdelningarna, men det borde man ju få göra.
    det SKA gå!
  • seSSa

måste fråga er som vet...

nu tänkte jag handla på HM's hemsida men en utav varorna jag har i kassan levereras inte förrän 2 veckor senare än allt annat. innebär det att jag måste betala 2 frakter ifall jag vill ha de i olika paket eller hur blir det?

(¯`°?.¸ ♥ LEÓN ♥ ¸.?°´¯)
  • JS1983

Nån som har försökt tjäna lite pengar på en molnoverall.. www.tradera.com/auction/auction.aspx
    Visst kostar de väl 199kr i butik, å inte är de väl slut heller?? Iaf inte här i stan.

Kolla förresten på säljarens övriga auktioner hur många molnmockasiner den har ute!!

• maggan75
    seSSa skrev 2007-11-23 22:10:58 följande:
    måste fråga er som vet...nu tänkte jag handla på HM's hemsida men en utav varorna jag har i kassan levereras inte förrän 2 veckor senare än allt annat. innebär det att jag måste betala 2 frakter ifall jag vill ha de i olika paket eller hur blir det?
    Nä det brukar bara bli en frakt
    Mamma till hulliganerna Vilgot och Vilma
  • FrogLeg

Nej de blir bara en fraktkostnad...

måste fråga er som vet...nu tänkte jag handla på HM's hemsida men en utav varorna jag har i kassan levereras inte förrän 2 veckor senare än allt annat. innebär det att jag måste betala 2 frakter ifall jag vill ha de i olika paket eller hur blir det?
  • Snorky
    nä, det blir bara en frakt. Jag har precis fått de jag beställt i 2 separata och jag fick inte betala två fraktavgifter.
  • Änglatuss

man blir fattig av att titta i bildtråden..
    så mycke fina kläder det finns!! har själv shoppat idag!

• Snorky

oj... 3 svar! Ja, då kan du vara säker på det iaf!

• seSSa
    Snorky skrev 2007-11-23 22:19:14 följande:
    nä, det blir bara en frakt. Jag har precis fått de jag beställt i 2 separata och jag fick inte betala två fraktavgifter.
    okej tack! bra o veta ska beställa direkt....
    (¯`°?.¸ ♥ LEÓN ♥ ¸.?°´¯)
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)