• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • maggan75
    Snorky skrev 2007-11-23 22:46:38 följande:
    de kanske har så mkt pengar att de inte vet vart de ska göra av de! Så de gynnar barnfamiljerna på tradera!
    Mamma till hulliganerna Vilgot och Vilma
  • Snorky

ja, men man kan ju undra vad själva syftet är att sälja så billigt när man går back på det!!  Verkligen SKUMT!!!

Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • FrogLeg

Nej nu orkar jag inte vänta på att få nåt svar på min fråga längre... Blir ingen shopping på HMrowells idag
    God natt sov gott

• Snorky
    FrogLeg skrev 2007-11-23 22:54:45 följande:
    Kanske finns hon han här o skriver ut mängder med rabattkuponger?
    ja, men hur många rabattkuponger man än använder så går man minus på att sälja de för halva priset.
  • maruttan
    Line80 skrev 2007-11-23 21:39:44 följande:
    maruttan skrev 2007-11-23 20:59:53 följande: Puffar lite för min fråga......En fråga nu...med rabatt kupongen så var det ju ett reklamblad oxå och där var det bl a bild på en t-shirt med motorcyklar på med fastsydd skjorta under från stl 86 och uppåt. Är det någon som vet vilken jag menar och som har sett den i butik??svarade ju för länge sen  
    Sorry! Missade ditt svar!
    Snorky skrev 2007-11-23 22:01:09 följande:
    maruttan skrev 2007-11-23 13:54:32 följande: En fråga nu...med rabatt kupongen så var det ju ett reklamblad oxå och där var det bl a bild på en t-shirt med motorcyklar på med fastsydd skjorta under från stl 86 och uppåt. Är det någon som vet vilken jag menar och som har sett den i butik??ja, den har funnits minst en månad... kanske finns risk att den är slut på vissa ställen?!?
    Hmm aj då...men varför gör de reklam för den nu om den har funnits i butik så länge?!
  • Snorky
    maruttan skrev 2007-11-23 23:19:12 följande:
    Hmm aj då...men varför gör de reklam för den nu om den har funnits i butik så länge?!
    ingen aning... men jag vet att den fanns då förra månadens kupong gällde. o den var uppe här i tråden och klassades som en solklar kopia.
    Har för mig att den även sålts i webshopen.
  • Mollie

Meen, jag får itne ut kupongen från Lindex på mailen. Kan inte skriva ut den, hur gör jag???

Alfred 070303
  • miniGrynet
    FrogLeg skrev 2007-11-23 23:04:53 följande:
    Nej nu orkar jag inte vänta på att få nåt svar på min fråga längre... Blir ingen shopping på HMrowells idag God natt sov gott
    De fungerade idag på eftermiddagen, men jag ville inte handla nåt då.
    Men det är ju enkelt att kolla, när du klickar på varukorgen (eller vad den kallas på just H&M) så kan du där fylla i två koder till vänster i bild, och innan du bekräftar köpet så ser du ju om rabatterna gått in eller inte, och då kan du bestämma hur du vill göra.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)