• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • solida

Idag blev jag sist i världen med att köpa snigeltröjan. 39 kronor på rean, och i rätt stl. Det var ju bara att slå till!
    Nu blir Milo ännu snyggare än han redan är.
    På flickavdelningen hade de ett nytt grönt velourset som var fint men med ett lite fånigt tryck på både byxa och munkjacka. Annars hade jag köpt det, väldigt mjukt och skönt.

• Peak
    solida skrev 2007-11-24 14:04:11 följande:
    Idag blev jag sist i världen med att köpa snigeltröjan. 39 kronor på rean, och i rätt stl. Det var ju bara att slå till! Nu blir Milo ännu snyggare än han redan är.På flickavdelningen hade de ett nytt grönt velourset som var fint men med ett lite fånigt tryck på både byxa och munkjacka. Annars hade jag köpt det, väldigt mjukt och skönt.
    bodyn eller tröjan? tröjan kostade ju 99 kr - jag fick betala fullpris!!
  • solida
    Peak skrev 2007-11-24 14:11:47 följande:
    bodyn eller tröjan? tröjan kostade ju 99 kr - jag fick betala fullpris!!
    Nej här kostade den bara 39! Fanns bara en kvar, och det var stl 86! jippie!
  • Peak

för tröjan med lång ärm? Det var ju den jag ville ha i 86, fick ta 92 för det var det minsta.
    Bodyn kostade ju 69 - var det inte den då?

• solida
    Peak skrev 2007-11-24 14:14:35 följande:
    för tröjan med lång ärm? Det var ju den jag ville ha i 86, fick ta 92 för det var det minsta.Bodyn kostade ju 69 - var det inte den då?
    Nej, fortfarande tröjan... jag kan fotografera den om du inte tror mig...
    Bodyn har de inte fått in på min lindex ännu... Men jag ville hellre ha tröjan så jag är glad.
  • Peak
    solida skrev 2007-11-24 14:16:13 följande:
    Nej, fortfarande tröjan... jag kan fotografera den om du inte tror mig... Bodyn har de inte fått in på min lindex ännu... Men jag ville hellre ha tröjan så jag är glad.
    nej då jag tror dig men du svarade aldrig på vilken det var! Attans den hade jag velat ha - rätt strl och bra pris - tyckte 99 var dyrt...
  • snigelina
    Peak skrev 2007-11-24 14:14:35 följande:
    för tröjan med lång ärm? Det var ju den jag ville ha i 86, fick ta 92 för det var det minsta.Bodyn kostade ju 69 - var det inte den då?
    Tröjan finns från 86.
  • Peak
    snigelina skrev 2007-11-24 14:21:44 följande:
    Tröjan finns från 86.
    jag vet - ville ha 86 men det fanns inte och de verkar inte få in fler heller
  • FrogLeg

Tittar in en snabbis för att skriva att idag när dottern skulle ha gitarrtröjan såg jag att trycket har flagnat Så jag ska prata med min Lindex butik imorrn. Vi har ju 2 st en till lillgumman o en till stora tjejen. Hur den andra ser ut vet jag inte, måste kolla sen. Då vet ni de...

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)