• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • jossposs

ja, barbapappa lär ju komma till tradera snart
    Lägg dock INTE in några bilder från andra sidor i bildtråden... alltså man får inte klippa ut bilder från nån sida och klistra in, då blir moderatorerna arga då det tydligen är emot FL:s regler då man inte äger bilder. Så tänkte bara skriva det här då jag i dag fått en tillsägelse för inlägget på barbadressen i bildtråden ... så ni vet

• Lodjur

Hej!
    Hittade hit efter att ha tittat på fina foton i bildtråden.
    Jag har sen tidigare haft kanintights till min dotter, nu har jag hittat klänningen också som varit slut överallt.
    Har sätt att klänning och tights finns på tradera ibland, men då ska man ju hitta rätt storlek också. Har också sätt Bruna velour hängselbyxorna som är slut överallt...problemet är bara storlekar.
    /Lodjur

• lollypop
    Lodjur skrev 2007-11-25 12:15:13 följande:
    Hej!Hittade hit efter att ha tittat på fina foton i bildtråden.Jag har sen tidigare haft kanintights till min dotter, nu har jag hittat klänningen också som varit slut överallt. Har sätt att klänning och tights finns på tradera ibland, men då ska man ju hitta rätt storlek också. Har också sätt Bruna velour hängselbyxorna som är slut överallt...problemet är bara storlekar./Lodjur
    Kul att du hittade hit

VÄLKOMMEN!!!
    En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
  • miniGrynet
    jossposs skrev 2007-11-25 11:41:59 följande:
    ja, barbapappa lär ju komma till tradera snart Lägg dock INTE in några bilder från andra sidor i bildtråden... alltså man får inte klippa ut bilder från nån sida och klistra in, då blir moderatorerna arga då det tydligen är emot FL:s regler då man inte äger bilder. Så tänkte bara skriva det här då jag i dag fått en tillsägelse för inlägget på barbadressen i bildtråden ... så ni vet
    Ja, jag råkade ut för samma sak!
    Men då har man lärt sig något nytt även idag!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • Mamma och Mor

Idag var jag iväg till Lindex och inhandlade den rosa molnoverallen samt de bruna mockasinerna med moln på :)
    Verkar som om även den rosa varianten av molnoverallen har en strykande åtgång. Hade tur som fick tag i en storlek 80, för det började vara väldigt lite kvar av dem.

Allt passade i alla fall alldeles utmärkt på dottern och hade dessutom lite plats att växa i, så hon kan ha de ett tag i alla fall!

~Vår fina tjej - Miriam 061213~
  • karmasus

massor med rosa molnoveraller på Lindex jägersro i Malm - om någon är på jakt =)

Mamma och Mor skrev 2007-11-25 17:13:01 följande:
    Idag var jag iväg till Lindex och inhandlade den rosa molnoverallen samt de bruna mockasinerna med moln på :)Verkar som om även den rosa varianten av molnoverallen har en strykande åtgång. Hade tur som fick tag i en storlek 80, för det började vara väldigt lite kvar av dem.
    Allt passade i alla fall alldeles utmärkt på dottern och hade dessutom lite plats att växa i, så hon kan ha de ett tag i alla fall!
  • miniGrynet

Softsofie

Fin bild på tjejen!

Undrar vartifrån snickisarna är?
    Dom ser fina ut!

• Line80
    miniGrynet skrev 2007-11-25 19:10:44 följande:
    SoftsofieFin bild på tjejen! Undrar vartifrån snickisarna är? Dom ser fina ut!
    det är väl lindex alltihopa ser det ut som
  • miniGrynet
    miniGrynet skrev 2007-11-25 19:10:44 följande:
    SoftsofieFin bild på tjejen! Undrar vartifrån snickisarna är? Dom ser fina ut!
    Jaha... för det är inte dom byxorna jag köpte till dottern som jag sen reklamerade.
    Trodde det bara fanns ett par snickisar på "bebis-avdelningen".
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)