• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • Mollie

Lovar, en sista Barbabapapa bilden i bildtråden! Blev som tokig... Fick lov att inhandla denna t-shirt idag... Skall dock sparas till sommaren är det tänkt...

Alfred 070303
  • Mollie
    Snorky skrev 2007-11-25 22:52:24 följande:
    Måste bara tipsa om att den bruna snigelbodyn passar kanonfint tillsammans med me&I´s orangea plyschbyxor!!! Äntligen gör Lindex kläder i finaste nyansen på orange... inte den där mer rödorange färgen...
    Jag hade svårt allt besämma mig i butikne om den grön/rödoranga bodyn var röd eller orange när jag var inne i butiken med deras ljussättning, men kom överens med min medhavda vän att den var ornage, alltså stämmer det!
    Alfred 070303
  • Snorky
    Mollie skrev 2007-11-25 23:05:17 följande:
    Jag hade svårt allt besämma mig i butikne om den grön/rödoranga bodyn var röd eller orange när jag var inne i butiken med deras ljussättning, men kom överens med min medhavda vän att den var ornage, alltså stämmer det!
    nu blir jag förvirrad?! vad pratar du om för body??? barbapapa??? jag pratade om Lindex´s snigelbody i det inlägg som du citerat.  Annars vet jag inte heller riktigt vilken färg den gröna barbapapa bodyn hade på kantbanden... inte "rätt" orange el röd färg enligt mig... sån svårmatchad färg så jag kommer nog köpa samma body som du köpt... tyckte den var finast... den brun/orangea alltså
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Mollie
    Snorky skrev 2007-11-25 23:15:21 följande:
    nu blir jag förvirrad?! vad pratar du om för body??? barbapapa??? jag pratade om Lindex´s snigelbody i det inlägg som du citerat.  Annars vet jag inte heller riktigt vilken färg den gröna barbapapa bodyn hade på kantbanden... inte "rätt" orange el röd färg enligt mig... sån svårmatchad färg så jag kommer nog köpa samma body som du köpt... tyckte den var finast... den brun/orangea alltså
    Ja, men jösses, citerade FEL inlägg, skulle ha citerat detta;
    Snorky skrev 2007-11-25 22:50:30 följande:
    ja, brun/orange, orange/brun, grön/rödorange, vit/svart. Förstnämnda färgen är färgen på bodyn o den andra färgen är färgen på kantbanden.
    Så kan det bli när man har bråttom och JA, jag menar den grön/orangea Barbabodyn, ja! Sorry, my misstake...
    Alfred 070303
  • miniGrynet
    softsofie skrev 2007-11-25 22:27:40 följande:
    minigrynet gud vad söt pjyamas.vilka storlekar fanns den i?å du...vilken söt tjej
    Tack!

Ja du... den fanns på deras "baby-avdelning", men jag är osäker på hur stora dom kläderna är hos dom.
    Den Elise har är i alla fall 74/80.
    Kanske finns till 86/92...
    Den är jättesöt!!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • miniGrynet
    FrogLeg skrev 2007-11-25 22:28:05 följande:
    De är väl så... Nu är de vår och sommarkläder som ploppar in Snart kommer vårkatalogen från HM
    Den har jag redan fått! Vår/sommar-katalogen!
    FrogLeg skrev 2007-11-25 22:32:10 följande:
    MiniGrynetPå tal om undligt... Hur många gånger har jag inte varit med om att mitt i den varmaste sommarhettan packa upp varmfodrade stövlar / boots... De är så de är med kläder skor, fast de känns helknasigt.
    Ja, det är väl så det fungerar helt enkelt!
  • miniGrynet

Mollie

Vilken fin!
    MÅSTE till Åhléns...

• Mollie
    miniGrynet skrev 2007-11-25 23:51:01 följande:
    MollieVilken fin! MÅSTE till Åhléns...
    Ja, jag fick göra en extra runda idag ju! Bara för att jaga lite Barbapapa kläder... Hihi!
    Alfred 070303
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)