• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • maggan75

Bli inte lurad av den gråmelerade bara... jag trodde det var svarta elefanter på men de var lila

Mamma till hulliganerna Vilgot och Vilma
  • Mollie

Va finns ballong body och byxor i 86/92?? Har bara sett dem i 80... Vart hänger de i större än 80?? Ville ju ha men ville satsa på 86 ju!

Alfred 070303
  • miniGrynet
    Mollie skrev 2007-11-26 23:54:58 följande:
    Va finns ballong body och byxor i 86/92?? Har bara sett dem i 80... Vart hänger de i större än 80?? Ville ju ha men ville satsa på 86 ju!
    Men de hänger väl på samma avdelning, då den går upp till 86.... Eller jag kan ha fel, då jag själv inte tittat på dessa alls (gillade dom inte).
    Är det dubbelstorlek på dom då? Annars borde de finnas till 86 i alla fall.

Hoppas du hittar!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • lollypop
    Mollie skrev 2007-11-26 23:54:58 följande:
    Inte dubbelstorlek!
    På "mitt" Lindex fanns det i alla fall ända upp till 92.
    En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
  • Mollie
    lollypop skrev 2007-11-27 00:19:54 följande:
    Inte dubbelstorlek!På "mitt" Lindex fanns det i alla fall ända upp till 92.
    Nä, skrev lite tokigt, menade själv inte att de va dubbelstorlek... mer 86 å 92
    Har kolalt på alla Lindex och på Baby, men det har då bara funnits 80 som största, men de kan ju var slut! :-S
    Alfred 070303
  • lollypop
    Mollie skrev 2007-11-27 00:27:50 följande:
    Nä, skrev lite tokigt, menade själv inte att de va dubbelstorlek... mer 86 å 92Har kolalt på alla Lindex och på Baby, men det har då bara funnits 80 som största, men de kan ju var slut! :-S
    Ja, här var det ganska utplockat... Var nämligen med en som ville ha 92 men då fanns bara bodysarna kvar. Inte byxorna!
    Kan ju också vara så att det inte finns lika många ex i de större storlekarna!?
    En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
  • Vilmas Mamma
    Line80 skrev 2007-11-26 22:16:50 följande:
    jätte fina.. min dotter ska ha exakt lika fast jag hittade jätte fina glittriga strumpbyxor på HM i samma rosa färg som tröjan
    Ska på hm i helgen, kanske ska köpa ett par såna i stället...Flört
    Vad tänker du ha under koftan?
    *~Vilma & Edvin~*
  • Binaa

Är det ngn som har reklamerat de blå stjärnlångkalsongerna eller den tillhörande randiga bodyn med en stor stjärna på bröstet?

Jag tyckte långkalsongerna blev dassiga i färgen redan efter första tvätten. Nu ser de helt bedrövliga ut. På bodyn har luddet på stjärnan försvunnit.

Båda är köpta i början på september.

• Snorky

Ballongbyxorna och bodysarna finns  upp till storlek 92 och de hänger på baby bland de andra!! Kanske de inte har lika många i stora stolekarna så att de går slut fortare?!?!? Jag är iaf 100% säker på det, har sett det med egna ögon!

Jag lämnade dock tillbaka mina sett... köpte 80 på byxorna o 86 på  bodysarna... men dels tycker jag kortärmat är helt värdelöst på vintern sen gillar jag inte tvåpack för det är alltid nåt av plagget som jag inte gillar! Jag tyckte de vita byxorna var helt värdelösa åt min kladdunge... dessutom skulle de bli grå på knäna efter 3 krypsteg typ! Nä, fick känna mig besegrad o klara mig utan de!

Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Snorky
    Binaa skrev 2007-11-27 11:01:57 följande:
    Är det ngn som har reklamerat de blå stjärnlångkalsongerna eller den tillhörande randiga bodyn med en stor stjärna på bröstet?Jag tyckte långkalsongerna blev dassiga i färgen redan efter första tvätten. Nu ser de helt bedrövliga ut. På bodyn har luddet på stjärnan försvunnit.Båda är köpta i början på september.
    jag har reklamerat ena bodyn med stjärna... den rödrandiga med blå stjärna... där lossnade luddet, men inte på den grönrandiga... den är fortfarande jättefin!! SKUMT! Långkalsongerna ligger nerpackade i en påse och är på väg att reklameras när jag tar mig mod. De är helt urblekta på knäna efter sonen har krypt i de 3 ggr!
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)