• Line80

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

miniGrynet skrev 2007-09-11 10:33:22 följande:
    Jag är lite kluven angående den här, är den fin/söt eller ful? Vad säger ni andra? Sambon skulle inte gilla den, men jag tänkte till typ en benvit tröja och ett par tights i benvitt också... www.lindex.se/Products/Product.aspx&s...
    tunikan har jag med lite svårt för.. men tajtsen föll jag för direkt dom är jätte fina till en rosa veour tunika som dottern har
  • Line80
    Jesssicaaa skrev 2007-09-11 10:41:01 följande:
    line80- tack, jag har dock bara hittat dom upp till strlk 80 :(
    aha du menar dom på baby.. ja dom finns bara till strl.80
    men dom jag menar finns från strl.86 och är minst lika fina 
  • Line80
    Smultronbullen skrev 2007-09-11 10:42:32 följande:
    ser kanintightsen alltså ut som tunikan med kaniner som visas ovan?
    japp jag har bild på dom i mitt galleri
  • Line80
    Jesssicaaa skrev 2007-09-11 10:44:31 följande:
    okej nu hänger jag inte riktigt me ..de finns alltså velour byxor på pojkavdelningen från 86?
    nej dom hänger på tjej avd. men passar lika bra på pojkar... finns i alla möjliga färger
  • Line80
    snigelina skrev 2007-09-11 11:20:20 följande:
    Angående kanintyget tycker jag att det är apfult. Har inget emot retro annars, men just de kaninerna ser så sura ut och har konstiga ögon. Gillar dessutom inte när många av kaninerna hamnar upp och ner.
    vilken tur att smaken är som baken
    jag älskar byxorna men tunikan tycker jag blir för mtk mönster upptill lixom
  • Line80
    snigelina skrev 2007-09-11 12:13:24 följande:
    Javisst! Vi föredrar Molos kaniner istället, har fyra plagg med dem
    å jag gillade inte alls molos kaniner men just för färgen mest
  • Line80

tycker inte ni det är konstigt att vissa kläder på baby avd går upp till 86, vissa (bodys på tag 3) går upp till 92 men det mesta går upp till 80 bara?! Tycker det är synd för jag köpte så snygga jeans till sonen i strl.86 på baby men det är ju som sagt inte alls allt som går upp till 86. varför är det så olika?

• Line80

ni som letar vinterjacka till dottern.. såg att det kommit in jätte fina idag bruna med vita cirklar.. samma tyg som dessa tajts längst till höger...

det enda jag köpte idag va en grå tröja med dragkedja i halsen och gitarr print.. så snygg.

mitt Lindex är inte så bra på att uppdatera med nyheter.. den gitarr tröjan på tjej avd hade inte kommit in där tex och inte heller några velour brallor.

• Line80
    philmKarin skrev 2007-09-12 15:29:17 följande:
    Aha... var den i gummi typ som en fodrad galonjacka eller vad var det för material?Har gått och spanat på gitarr-tröjorna också men de fanns bara i stora storlekar
    nej det va ingen gummi jacka.. det va en vanlig vinterjacka.. men yttertyget va ju typ i nylon eller nåt sånt. såå fin.
  • Line80
    Svärdlilja skrev 2007-09-12 16:28:47 följande:
    Ja, angående Tradera, såg det i går och då var den uppe i trehundra, jag trodde inte det var sant, men nu, man tror inte sina ögon. Stackars de som bjuder, de kan ju inte veta att man kan köpa den på Lindex nu för 200 kr!Jag tycker det är så konstigt att inga av de fina kläderna finns att köpa på Lindex.se, varför är det så???Tack Lollypop!
    "de som bjuder kan ju inte veta att man kan köpa den från lindex nu för 200kr."
    Men tänk då om man bor långt uppe i norr tex där inte något Lindex finns.. eller om man helt enkelt vill ha overallen men den är slut i den butik man bor vid.. ja då spelar det nog ingen roll då är man nog bara glad att de finns på Tradera!
    det står ju dessutom i den auktionen att overallen kommer från Lindex och kostar 199:-
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)