Bianca (och ni andra) - jag kommer inte följa med på utekvällen, är bjuden på fester fem helger i rad..med start den helgen.
Lillen - usch, himla svårt att ge tips om sånt där. Men själv skulle jag ta upp det med sambon så fort han kom hem..
Jennifer är heeeelt hopplös! Hon vägrar sova nuförtiden.. Förut somnade hon kl 8 varje kväll, jag lade ner henne och hon somnade på en gång. Nu vägrar hon sova. När hon är trött lägger jag ner henne i sängen och då ställer hon sig upp på en gång och skriker.
Samma på natten, hon står i sängen och skriker tills jag vaknar. Vill inte lämna henne så länge ensam för hon går omkring och ramlar ner med benen mellan spjälorna ibland, har fått ta bort spjälskyddet för hon tryckte ner det hela tiden.
Har testat att låta henne sova mycket och lite på dagen, en och flera gånger... Blir snart helt tokig! Nu har hon inte sovit sen halv tre på dagen och vi har försökt lägga henne sen åtta.. Då sov hon iförsig i fem minuter men inte mer.. Någon som har nåt bra förslag vad jag ska göra??