Inlägg från: Anonym ((tjej)) |Visa alla inlägg
  • Anonym ((tjej))

Hur ser en "fin fitta" ut?

Nacka: Du kommer säkert få massa skit för det svaret, men det var ett himla klockrent svar!
    (Jag tar för givet att det var sagt med lite ironi)

• Anonym ((tjej))

Isf tar jag nog tillbaka mitt inlägg.. Trodde du hade humor bara, nu kändes det bara sliskigt..

• Anonym ((tjej))

Nej, jag tänker inte göra detta till en totalt ointressant diskussion mellan dig och mig. Om du inte förstår hur jag menar så har vi helt enkelt olika åsikter i frågan och det är inte det den här tråden handlar om..

• Anonym ((tjej))

Ja, det var det jag tänkte när jag läste det först, men sen om det inte var skrivet med ens den minsta lilla gnutta självironi så fick jag bara en känsla av flåsande snuskgubbe.. Ok, lite grovt överdrivet, men det var därför jag tog tillbaka mitt inlägg..

• Anonym ((tjej))

Anonym ((tjej)) skrev 2007-11-27 23:13:44 följande:

Ja, det var det jag tänkte när jag läste det först, men sen om det inte var skrivet med ens den minsta lilla gnutta självironi så fick jag bara en känsla av flåsande snuskgubbe.. Ok, lite grovt överdrivet, men det var därför jag tog tillbaka mitt inlägg..
    Jag svarade alltså på Häxan Jias inlägg.

Anonym (??): Jag sa ingenting om utseendet, det var det sista "då vill man bara in" som störde mig lite..
  • Anonym ((tjej))
    Nacka skrev 2007-11-27 23:20:22 följande:
    ärligt talat tjejer... har det någongång inträffat när ni har varit nakna med en snubbe att han överhuvudtaget kommenterat fittans utseende?
    Ja, en gång var det en kille som sa:"den ena hänger lixom lite mer utanför.."
    Sen dess har jag fått komplex för det fakitskt...

Men det var tio år sedan och efter det har jag inte fått några klagomål.. Iofs inga komplimanger heller
Svar på tråden Hur ser en "fin fitta" ut?