• Anonym (Kladdkaka)

Hur ser en "fin fitta" ut?

Frågan riktar sig både till män och kvinnor!

Hur ska en fitta se ut?

Kan en fitta vara ful, och hurdå isåfall?

Färg, form, läppar? Rakad, orakad?

• Svar på tråden Hur ser en "fin fitta" ut?
  • Anonym (rakad)
    Häxan Jia skrev 2007-12-11 18:16:41 följande:
    Ursäkta mig. Men nu var de du som började spy omkring i tråden, vilket jag då anser högst omoget och definitivt om man är så gammal att man har ett barn på 11 år.Jag har mer respekt för andra människor än du kan ana och just därför skulle jag aldrig skriva sådana kränkande saker som du inte drar dig för att göra.behåll du din ärliga mening om mig, jag är nämligen förutom respektfull (mot de som förtjänar den) även vulgär vid behov och jag kan vara rent ut sagt äcklig också. Precis som med dina egenskaper så är de där en liten del av min person. För jag hoppas ju innerligt att ditt sätt att uppföra dig i tråden här bara visar en liten del av din personlighet.
    nee jag sade bara att det PÅMINDE om ett barn när en man skriver "en bullig liten fitta utan hår å inget sladder, helst bara ett streck" då menade jag int eatt alla som ser ur så ser ut som barn eller att han är pedofil.
    det va du som började m kaxiga spydiga kommentarer...
    jag bara försvarade mig.....
    lightswillguideyouhome skrev 2007-12-11 18:26:07 följande:
    För mig personligen:Ska jag vilja gå ner på någon så vill jag inte ha hår i maten. Ni får döma mig om ni vill, men jag tycker det e fräshast att gå ner på någon som är helrakad eller mycket välansad. För mig är en fin fitta en fitta som det spenderas tid på. Sedan kan jag utseende mässigt tycka att det är finare om de inre blygdläpparna inte hänger ut, eller iaf inte för mycket. Men det är mindre viktigt.
    *instämmer*
  • trollkarl

Anonym (rakad) skrev 2007-12-11 19:02:28 följande:

*instämmer*
    nja, va jag såg så vart det tvärtom.. dock är det så att jag föredrar hel rakat... utan tops eller. heller inte läppar på utsidan. utan ett liten "myntinkast" =)...
  • Monchichii

Låter som mycket snack och lite verkstad när man måste glo på mufflan så jäkla länge först!

• Rebecca s bebis

Men jösses,vad e de här??
    Allt jag menar är att det har ett syfte annars hade de inte funnits där
    SEN om folk känner sig renare utan fitthår!!-så är de upp t dom..fuck this..*suck*

• Anonym (rakad)
    Monchichii skrev 2007-12-11 19:00:08 följande:
    Jag tycker det är skillnad på porrtofs och helrakat, det är inte helrakat för mig om man har lite bush fram
    klatr d e skillnad...men i MIN syn på fräsch fitta asså...
    d jag mena rm int elika snyggt/fräscht/rent osv e en buske...alltså inget ansat.
  • Rebecca s bebis

Anonym (girl) skrev 2007-12-11 19:54:11 följande:

Anonym (rakad) skrev 2007-12-11 18:59:07 följande:Eh ursäkta vadå?så du tror att bakteirer och sånt är borta då?!!HAHAHAHar du spån i huvdet eller??Så du tror alltså inte att könshår fyller en viktig funktion då eller???Varför tror du de finns där överhuvudtaget?
    Jättemoget tjejen..
    Behöver inte förolämpa andra.
  • Anonym (rakad)
    Rebecca s bebis skrev 2007-12-11 19:56:10 följande:
    Men jösses,vad e de här??Allt jag menar är att det har ett syfte annars hade de inte funnits därSEN om folk känner sig renare utan fitthår!!-så är de upp t dom..fuck this..*suck*

jag mena rbara att det nog int efyller en så viktig fuktion längre...uppenbarligne efterosm inget dött utav att va rakad.

Anonym (girl) skrev 2007-12-11 19:54:11 följande:
    Anonym (rakad) skrev 2007-12-11 18:59:07 följande: Eh ursäkta vadå?så du tror att bakteirer och sånt är borta då?!!HAHAHAHar du spån i huvdet eller??Så du tror alltså inte att könshår fyller en viktig funktion då eller???Varför tror du de finns där överhuvudtaget?
    nej d tror jag inte.
    men jag tror att OM du ha rbuska så tror ja d tex e lättare att få svamp.
    aaah d går ju inte å hävda sig här utan att folk blir som ett gäng vansinniga höns...
    sorry....
  • Monchichii

Jag kanske ska formulera om mig. Jag menar LITEN ansad buske, MEN det är fortfarande skillnade mot att ha tagit bort allt!

• Monchichii

Upfattade jag detta rätt? Lättare att få svamp om man har buske?

Mig veterligen får man svamp av att störa ph-balansen i underlivet, alltså att man joxar för mycket där och tvättar bort naturliga grejer osv.

• Rebecca s bebis

Okej,nej jag syfta mest på att de blir rodnad,gör ont och kliar som fan bara..
    Men som sagt alla får göra som dom vill..blev nog missförstånd där..mena inte att nån kommer dö av att va rakad*ler*..ursäktar för det.

• cruZZe

Finns inga fula fittor. Om man nu räknar inom vad som kan sses som normala gränser. Visst finns det söndertöjda grottor som får vem som helst att backa, men då snackar vi de som trycker upp 2 nävar några ggr i veckan.

• Rebecca s bebis

Fast irriterar de inte huden om man e rakad o använder typ string m.m.?? frågar nu bara av ren nyfikenhet..*ler*

• Anonym (girl)

ok de va inte meningen att förolämpa blev bara lite arg,ber om ursäkt för det..
    Till anonym(rakad)-förlåt.
    Alla har vi olika sätt att se på saker o ting.

• Valkyriah
    Rebecca s bebis skrev 2007-12-11 20:04:11 följande:
    Fast irriterar de inte huden om man e rakad o använder typ string m.m.?? frågar nu bara av ren nyfikenhet..*ler*
    Det beror nog på hur man tar bort håret.
    Det bästa är ju att göra en brazzewax
    Ska man raka är det viktigt att ha mycket lödder,helst rakgel,nytt vasst rakblad vaje gång,samt kanske smörjer in med något mjukgörande efteråt.
    String använder jag mest,då jag tycker det är bekvämt.
    Har aldrig haft någon infektion,svamp eller något annat otrevligt (peppar,peppar)
    Fick inte ens svamp under graviditeten,då det ska vara vanligt att få det.
    Innerst inne är vi alla hårdrockare
  • Rebecca s bebis
    Valkyriah skrev 2007-12-11 20:21:39 följande:
    Det beror nog på hur man tar bort håret.Det bästa är ju att göra en brazzewax Ska man raka är det viktigt att ha mycket lödder,helst rakgel,nytt vasst rakblad vaje gång,samt kanske smörjer in med något mjukgörande efteråt.String använder jag mest,då jag tycker det är bekvämt.Har aldrig haft någon infektion,svamp eller något annat otrevligt (peppar,peppar)Fick inte ens svamp under graviditeten,då det ska vara vanligt att få det.
    aha,tack så mycket =)
    va mest nyfiken..tidigare när jag raka mig i tonåren..*flinar* så använde jag rakhyvel o lödder..o de funka inte alls f mig..
    funkar de för andra så weiii..=)
  • Valkyriah
    Rebecca s bebis skrev 2007-12-11 20:25:53 följande:
    aha,tack så mycket =)va mest nyfiken..tidigare när jag raka mig i tonåren..*flinar* så använde jag rakhyvel o lödder..o de funka inte alls f mig..funkar de för andra så weiii..=)
    Nej,men trivs man inte så är det ju onödigt
    Innerst inne är vi alla hårdrockare
  • Rebecca s bebis
    Valkyriah skrev 2007-12-11 20:28:00 följande:
    Nej,men trivs man inte så är det ju onödigt
    Ja precis..hahah..åter igen tack..=)
  • Meline

Mycket fjanterier hela tråden genom.

Visst kan man ha något ideal som man tycker är snyggast, men
    om man tackar nej till fitta bara för att den inte ser ut
    som en porrfilmsfitta så har man väl ändå missat något?
    Min fladdrar, är ansad men väldigt långt från renrakad (tycker inte
    om friktionen som uppstår när man helrakar, och tycker
    dessutom att det ser riktigt, riktigt fult ut, plus att det
    är drygt att hålla efter), men den fyller sin funktion. Inte är
    den varken smutsig eller äcklig eller ofräsch, det är en solid
    och funktionell fitta. Det ni

Det är också den som erbjuds, och den kommer inte att ändras,
    duger den inte i killens tycke får han väl tacka nej.

• Rebecca s bebis
    Meline skrev 2007-12-11 21:17:13 följande:
    Mycket fjanterier hela tråden genom. Visst kan man ha något ideal som man tycker är snyggast, men om man tackar nej till fitta bara för att den inte ser utsom en porrfilmsfitta så har man väl ändå missat något? Min fladdrar, är ansad men väldigt långt från renrakad (tycker inteom friktionen som uppstår när man helrakar, och tyckerdessutom att det ser riktigt, riktigt fult ut, plus att detär drygt att hålla efter), men den fyller sin funktion. Inte ärden varken smutsig eller äcklig eller ofräsch, det är en solid och funktionell fitta. Det ni Det är också den som erbjuds, och den kommer inte att ändras, duger den inte i killens tycke får han väl tacka nej.
    tummen upp tjejen
Svar på tråden Hur ser en "fin fitta" ut?