• LedsenPappa

    Nova ska få syskon

    Ja skrev ett forum förra veckan om ny graviditet! Igår ringde min flickvän och sa att testet var positivt, Oj va glad ja blev, men det är också en skrämmande känsla ja har i kroppen. Många här innne vet om att vi förlorade vår dotter Nova 5 maj i år. Ja och min flickvän pratde mycket igår, hon är mer hoppful en vad jag är nu, Ja ska erkänna att jag är rädd men ja måste intyga mig själv att denna gång kommer det gå bra. Nova ska få bli storasyster

    LedsenPappa
    Http://novaevelina.dinstudio.se

  • Svar på tråden Nova ska få syskon
  • Pirog

    Grattis! Beklagar verkligen sorgen. Hoppas allt går bra denna gång.

  • Frosk

    Så hemskt att ni inte fick behålla er lilla Nova, men stort grattis till att hon ska bli storasyster!

  • Malou36

    Våga se positivt på det nya lilla livet. Håller alla våra tummar!

  • Anne M

    I samma andetag som jag beklagar förlusten av er vackra dotter, så gratulerar jag till det nya livet som växer i mammas mage .


    ** Jag ska börja gå baklänges **
  • RebeccaR

    Grattis! Oroligheten kommer nog att finnas med hela livet på olika sätt Det hör ju föräldraskapet till, även om vi änglaföräldrar förmodligen har en lite större oro!

    STORT LYCKA TILL!!!


    Rebecca med ängeln Aaron www.famronnquist.se
  • Ior79

    Beklagar er sorg...Så fin sida ni har till Nova.

    GRATTIS till nya livet, STORT lycka till. HÅller tummarna!


    ?:*¨¨*:?.(¯`°?.¸ ♥ Mamma till världens goaste tjej!♥ ¸.?°´¯)?:*¨¨*:?.
  • havsvind

    Åh, vad underbart! Klart att ni kommer att vara oroliga men det är det värt. Grattis!

  • Elsa o Fannys Mamma

    Grattis till Den nya graviditeten.

    Vet hur jobbigt det är att gå igenom en jobbig födsel. Vi fick en liten dotter i april 07 , en lillasyster till vår första dotter (06) vi var nerviga genom hela graviditeten... Men man var oxå ganska härdad... på något sätt hade vi styrkan... Den har du med! Även om det e svårt att tro att man kan vara lycklig på samma sätt igen.

    Nova var en vacker liten flicka o himlen har fått sig en ny strålande stjärna.
    Hon finns ju med er ! Och kommer finnas på ett sätt hos det barn ni väntar nu. Hon vakar där uppe över sin lillebror/lillasyster.....

    Grattis igen! Och våga tro att det ska gå bra!

    Kramar  i massor


    Isadora min ängel i himlen, Elsa min ängel på jorden...*mammas älsklingar*
Svar på tråden Nova ska få syskon