Inlägg från: vill bli mamma i år |Visa alla inlägg
  • vill bli mamma i år

Smink Smink Smink!

Hej!

Jag behöver två tips och tänkte att någon expert här kanske kunde hjälpa mig.

Köpte eye primer från mus häromdagen. men, glömde fråga hur den ska användas. Innan ögonskuggan, så mycket vet jag. Men ska den på innan eller efter foundation, concealer, puder?

Funderar på att köpa mineralpuder. Är det bra? Vilket märke är i så fall bäst? Och vilken typ av borste är bäst. Och hur använder man det?

• vill bli mamma i år

Fridapida, du får gå till en hudläkare då, som är expert på sitt område.

• vill bli mamma i år

Behöver tips på den allra bästa hudvårdsserien! Har använt decleor nu senast, och vet inte om jag ska fortsätta med det eller byta. Blandhy till fet hy..

• vill bli mamma i år

Fridapida, det är hur svårt som helst att välja märke. Det finns så många!

• vill bli mamma i år

dermalogica är lite dyrare än decleor va?

• vill bli mamma i år

fast det kanske beror på hur många steg det är också. hur funkar den serien?

• vill bli mamma i år

Varför förrengöring?

Nu använder jag ögonmakeupremover (på kvällen), rengöringsmjölk, ansiktsvatten, ögonkräm, olja, dagkräm/nattkräm.

Är inte helt förtjust i Decleors förpackningar. Har haft sönder locken på både rengöring och ansiktsvatten, och är alltid rädd att tappa oljan och nattkrämen som är i glasförpackningar. Dock luktar produkterna väldigt gott..

• vill bli mamma i år

Fridapida, 20 minuter två gånger om dagen varje dag? plus dagarna då du gör det extra. men vad gör du om du håller på 20 minuter?

• vill bli mamma i år

Jag gillar också att pyssla med krämer och grejer, men Fridapida, du slår mig nog rejält! Dock har jag ägnat större delen av kvällen åt att kolla på olika skönhetssajter för att försöka bestämma vad jag ska köpa och tittat på massa ansiktsbehandlingar, så det räknas väl lite.. Nu ska jag gå och rengöra..

Svar på tråden Smink Smink Smink!