• DEB

Smink Smink Smink!

Tänkte fråga er som är mästare i skönhet vad ni tycker om lush produkter? Flört

• DEB

Angående penslar och foundation... Är det inte lättare att jobba ut det med fingrarna?

• DEB

När ni beställer från pureluxe beställer ni den minsta burken då?

• DEB

Så... Då har jag beställt 19 ögonskuggor och 1 läppglans... Någon som använt deras läppglans?

• DEB

Jag vet att ni har tipsat om det förut men jag orkar inte gå tillbaka för att leta... Hur gör man för att dölja/få bort stora porer? Har fått massor på näsan... Inte vidare värst snyggt.

• DEB

fridapida: kan man använda enbart pore minimizer? alltså att man inte behöver ha foundation ovanpå om man inte vill ha det någondag?

• DEB

Jag har nu fått hem mina pl ögonskuggor. Testade idag men blev väldigt besviken... Allt försvann efter bara några timmar trotts att jag använt primer. Hur gör ni för att det ska sitta bättre? Något tips?

• DEB
    Majestic skrev 2007-10-12 23:23:41 följande:
    DEB- Urban Decay´s primer är 1000 ggr bättre än MUS, skuggorna sitter 24/7 och färgerna blir intensivare!! Jag har både MUS och UD och det går inte ens att jämföra!!Men när du lägger primern, stäng ögonen i ca 30 sekunder så den hinner torka ordentligt, annars hamnar skuggorna i vecket!!
    Tråkigt att man måste köpa en ny primer för att skuggorna ska sitta. Jag tycker MUS fungerar jättebra på mina andra skuggor.
  • DEB

majestic: typiskt att jag beställde så många då... tur att de var billiga.

• DEB
    Lone Star State skrev 2007-10-12 23:30:23 följande:
    Jag tyckte att PL´s skuggor satt ganska bra... Iaf de flesta av dem.. Använder också MUS primer..
    ok vad bra. nytt försök imorgon då.
  • DEB

Och idag är jag supernöjd med PL skuggorna. Konstigt. Verkar vara väldigt olika från skugga till skugga precis som ni säger.

• DEB
    maddie3 skrev 2007-10-18 15:09:24 följande:
    Igår fick jag lite prover från detta  www.stenmantrading.se/catalogKan säga att testerna kom i små påsar, som tur var så beställde jag två burkar men skulle beställt fler. vet inte om det står på deras sida att man måste köpa burkar oxå, det missade jag iallafall. men om det inte gjorde det så är det väldigt irriterande. Så nu har jag tio prover i påsar o två burkar, snacka om snopet!
    De skickar ut i plastpåsarna för att de vill värna om miljön. de är nämligen återvinningsbara. Står med fet text på deras sida.
Svar på tråden Smink Smink Smink!