Inlägg från: Pokergirl |Visa alla inlägg
  • Pokergirl

Smink Smink Smink!

Då det gäller MUS blend and fix så har jag precis lärt mig att det är samma sak som vanligt vaselin. Kanske inte så roligt att lägga så mkt pengar på!

Jag gillar ocks å mus:s skuggor, tycker bara att dom kunde sitta lite längre, sen gillar jag nog lösa skuggor bättre, dom är så trevliga att jobba med.

Har precis hittat ett gäng underbara skuggor från Barry M, kanonbra, sitter som berget och kostar minimalt, 69 hos satine.

• Pokergirl

Fridapida: har du inte upptäckt att Japonesque även finns här i Sverige. Du hittar dom hos satine.se till billigare peng än från England, bara ett litet shoppingtips!

• Pokergirl
    Lone Star State skrev 2007-09-16 22:26:30 följande:
    nån som har nått bra tips på shampoo? Till mitt hår som är färgat och lätt blir lite torrt och slitet...
    Kiehls shampo är superbra!
  • Pokergirl

stella07:annars finns det en hel del seriösa säljare på ebay, chasedxpress är en jag brukar handla hos.

• Pokergirl
    Linny skrev 2007-09-29 09:58:29 följande:
    Maddie: Japp jag fick ersättning. Det står på deras hemsida att de ersätter. Kontakta dem och skicka in en kopia (scanna tex.) av kvittot.
    Jag har för mig att dom slutat med detta och istället ger en "rabatt" dvs dom drar bort 25% på priset på produkterna, momsen, i samband med köp.
  • Pokergirl

Jennie: Det funkar även men vaselin, då får du samma produkt som dyra blend & fix från MUS, för bara några kronor.

• Pokergirl

Fridapida: jag ska ta och leta rätt på bloggen som skrev om det direkt! Jag blev också lite sned, hade precis inhandlat en blend&fix när jag läste det.

• Pokergirl

Fridapida: Hon har även kommenterat i ett annat inlägg: kollar man på innehållsförteckningen på Blend & Fix så består den av vaselin som första ingrediens och sedan bara konserveringsmedel. Det är alltså i princip samma grej man kan hitta på ICA för tio spänn som MUS förpackat snyggt och satt ett skyhögt pris på.

• Pokergirl
    Majestic skrev 2007-09-30 21:19:42 följande:
    Take a look at this då bjooti.net !!! Det skrives flitigt om M.A.C!!! Me like
    Ta och kika in på www.pret-ty.se, där finns många skönhetsbloggar representerade, ett forum om nästan bara skönhet, repotage, intervjuer.... beroendeframkallande!
Svar på tråden Smink Smink Smink!