Inlägg från: Mrs Vader |Visa alla inlägg
  • Mrs Vader

Kikat på lite bilder. Ni är så duktiga och fina. Själv vill jag också ha fina målade ögon men ögonskugga syns knappt på mig för huden på ovanför ögonlocket är lite hängigt eller vad man ska säga så skuggan döljs ju. Sota är bara att glömma. Ser bara trött ut Kan man göra nåt annat åt eländet?

• Mrs Vader
    Majestic skrev 2007-11-21 22:13:43 följande:
    Stryrkekram- Välkommen (sorry, är det bara jag som tror att styrkekramar är påhittade av FL´s medlemmar*asg*)
    [/citat]
    Linny skrev 2007-11-21 22:18:35 följande:
    [citat]
    Oj, missade att säga välkommen. Välkommen!! Du kan säkert ha skugga. Vi har alla olika sorters ögon, man får bara lägga den lite olika. Kan du inte lägga ut en bild så man kan se dina ögon, så kan du säkert få tips?
    Ja jag tog mitt nick efter detta evinnerliga styrkekramande som försigår här Har inte heller hört det innan.

Jag har ingen bild (förutom min avatar) på ögonen som är bra. Ska väl ta nåt nån gång och lägga ut.
    Jag vill ha Linnys ögon *avis*

Själv använder jag mineralsmink som många här och jäklar vad mycket bättre hud man får.
    Tillverkar själv = superbilligt
  • Mrs Vader
    Linny skrev 2007-11-22 10:27:08 följande:
    Men, om det är dina ögon på pres.bilden så går de ju jättebra att sminka! Du kan ta mina ögonlock så tar jag dina
    Haha ja vi kan byta. Min bild är inte så sanningenlig. Ganska photoshoppad.
    Vad är det för svamp ni pratar om? *nyfiken*
  • Mrs Vader

Kan inte se bilden

Majestic skrev 2007-11-22 11:38:46 följande:
    Värst vad ni byter ögonlock med varann?!!Jag måste vara värsta tråddödare, två kvällar i rad skriver jag sista inlägget....Nåt att önska sig i julklapp.....*jag vrider mig av skratt*
  • Mrs Vader
    k girl skrev 2007-11-27 09:05:17 följande:
    blush.se - men där är den tyvärr slut. Fan att jag inte kollade upp det innan jag köpte Lumens, den är ju bara femtio kronor dyrare...
    Tackar. Denna Beauty Flash Balm från Clarins då? Ska man ha den efter man smort sig med sin vanliga kräm eller använder man den istället?
  • Mrs Vader

En fråga. Skulle ni köpa mineralögonskuggor från en som tillverkar själv? Alltså okänt märke? Kvaliten densamma som kända märken såklart.

Anledningen att jag frågar är för att jag har gjort en del ögonskuggor idag och undrar om det är nån idé att försöka ens..

Svar på tråden Smink Smink Smink!