Inlägg från: maddie3 |Visa alla inlägg
  • maddie3

Smink Smink Smink!

Greeneyes  Glad
    mkt snygg sminkning.Håller med ovanstående om din kajal/liner, kanonsnyggt.

• maddie3

Fridapida/
    snygg sminkning som vanligt och annorlunda färger, men de funkade kanon Glad

• maddie3

Linny/
    har oxå fått mina skuggor från MAC, o är väldigt nöjd hittills..
    läste att du inte tyckte om old gold eller vad den hette...om du vill kan jag köpa den av dig. Jag tycker en färgen är snygg.

• maddie3

Linny
    helt klart ska du ge den en chans, men är det så att du inte gillar den så tänk på mig då :)

• maddie3

trollsanna/
    läcker sminkning Glad och färger

• maddie3

Puffar för UD primer, är kär i den. Är sååååå nöjd Skrattande jiiipppiii

• maddie3

Urban Decays eyeprimer är superbra, jag däremot är inte nöjd med MUS eyeprimer. Men det är ju en smaksak

• maddie3

Hej tjejer
    jag behöver lite hjälp o tips...har köpt PL:s OMG, den är ju röd i färgen. vad för färger kan jag kombinera den med....svart, grått??????Snälla hjälp mig. Vet att nån/några av er har den färgen, vad kombinerar ni den med??Och var lägger ni den färgen isådanafall???

Vore så tacksam för tips  Skrattande

• maddie3
    Lejån skrev 2007-11-05 15:39:09 följande:
    maddie3: har bara provat den en gång och då tillsammans med svart. Suddade som en galning Den är ju... röd...
    Ok, tack ska prova den med svart. Förstår att man får sudda massor, men gillar färgen skarpt.
  • maddie3

Var lägger ni pore minimizer i ansiktet, är det på näsan, panna, haka?????Har faktiskt ingen aning hur den fungerar

Svar på tråden Smink Smink Smink!