Inlägg från: neoaliya |Visa alla inlägg
  • neoaliya

Smink Smink Smink!

Majestic skrev 2007-11-03 20:28:42 följande:
    neoaliya- Håller på att packa?? Åker ni utan barn till USA??*lyllosar*Så nu är man tillbaka från ettårskalas, galet värre men 8-9 barn som bara jagade varann och skrek*pust*Nu bidde Babben& Co och varm choklad i soffan!!kram
    Ska packa idag. Minsta ska vara hos mormor, sen ska farmor bo här med Neo och Aliya Alltid lite jobbit att åka, men när man väl är på plats kan man koppla av. Har blivit lite flygrädd på gammla dar, men på den här sträckan sover jag oftast. Ha det bra:D
  • neoaliya

Kan tillägga att det kommer att bli en hel del från victoria´s secret. Älskar deras lipgloss Nån som prövat dom? Sen deras body splash...juuuuvliga. Har beställningar på 15 flaskor plus bodylotion, sen ska ju jag ha också....blir nog en tung väska hem

• neoaliya
    Linny skrev 2007-11-04 07:33:37 följande:
    neoaliya:Du är gaaalen 15 flaskor!
    Haha, ja men vad gör man inte för sina nära och kära Har lånat kanske jordens största resväska av svärföräldrarna, sen är det gott om plats i marcus golfbag så där kommer jag att trycka in grejjer med
  • neoaliya
    Majestic skrev 2007-11-04 10:01:45 följande:
    naoaliya- Hahahaha, ska man shoppa, då ska man shoppa REJÄLT*fniss*
    Absolut, man ska gå ut med flaggan i topp
  • neoaliya
    Linny skrev 2007-11-04 12:04:11 följande:
    neoaliya: Jamen jag trodde att du själv skulle ha alla 15 flaskor
    Neeej, jag nöjer mig nog med en 6-8 st
  • neoaliya
    Majestic skrev 2007-11-04 14:10:25 följande:
    Hälften till dig alltså??*asg*Jag var på MUS och köpte BARA en eye dust Glory...den är sååå fiiin att ha me Chocolate Brown MAC!!
    Haha, nä alltså 15 st är till vänner och sen ska jag handla till mig med
  • neoaliya
    Majestic skrev 2007-11-04 17:23:47 följande:
    neoaliya- Driver du med mig nu???
    Nej jag skämta inte aprillo Har lite svårt att säga nej
  • neoaliya

God morgon Här kommer en liten uppdatering från sooooliga -florida Shit håller helt allvarligt på att shoppa ihjäl mig Dom har öppnat en sephora butik här i mitt favorit mall sen sist. Köpte ett starter kit från i.d....kostade 360 kr är inte det ganska billigt? Tre borstar, två foundations ett blush och ett annat puder plus ett spray som man ska sätta på innan. Sen en halv lite rengöring från philosopy för 120 kr, hope in a jar från samma också skitbilligt. Urban d eyeprimer för 125 kr, mascar från samma märke, borsten är så stor att jag skulle kunna borsta håret med den men viiilka fransar...me like Ja sen såklart en massa annan shopping till ungarna och kläder till oss Nu flåsar min mn mig i nacken, han ska boka basket biljetter, vi ska till orlando och leva om lite Ha det bra.

• neoaliya

fan, tål inte i.d sminket. Det började bränna som satan i ansiktet och aldelens rödflammig. (dom sminkade mig på sephora) så nu ska vi iväg till mallen och se om jag kan lämna igen det(har inte hunnit öppna det så det borde nog gå bra, annars får jag väl t hem det och sälja det.)

• neoaliya

Ja jag hoppas det inte blir några problem. Måste handla mer där, shit blev ju skit stressad med mken utanför och det fanns ju sååå mkt roligt där

Svar på tråden Smink Smink Smink!