Smink Smink Smink!

Kan tillägga att det kommer att bli en hel del från victoria´s secret. Älskar deras lipgloss Nån som prövat dom? Sen deras body splash...juuuuvliga. Har beställningar på 15 flaskor plus bodylotion, sen ska ju jag ha också....blir nog en tung väska hem
God morgon Här kommer en liten uppdatering från sooooliga -florida
Shit håller helt allvarligt på att shoppa ihjäl mig
Dom har öppnat en sephora butik här i mitt favorit mall sen sist. Köpte ett starter kit från i.d....kostade 360 kr
är inte det ganska billigt? Tre borstar, två foundations ett blush och ett annat puder plus ett spray som man ska sätta på innan. Sen en halv lite rengöring från philosopy för 120 kr, hope in a jar från samma också skitbilligt. Urban d eyeprimer för 125 kr, mascar från samma märke, borsten är så stor att jag skulle kunna borsta håret med den
men viiilka fransar...me like
Ja sen såklart en massa annan shopping till ungarna och kläder till oss
Nu flåsar min mn mig i nacken, han ska boka basket biljetter, vi ska till orlando och leva om lite
Ha det bra.
fan, tål inte i.d sminket. Det började bränna som satan i ansiktet och aldelens rödflammig. (dom sminkade mig på sephora) så nu ska vi iväg till mallen och se om jag kan lämna igen det(har inte hunnit öppna det så det borde nog gå bra, annars får jag väl t hem det och sälja det.)
Ja jag hoppas det inte blir några problem. Måste handla mer där, shit blev ju skit stressad med mken utanför och det fanns ju sååå mkt roligt där