Inlägg från: neoaliya |Visa alla inlägg
  • neoaliya

Smink Smink Smink!

Haha, där fick du mig

• neoaliya
    Fluffguf skrev 2007-11-09 20:01:22 följande:
    Neoaliya: annars kan du ju alltid sälja sminket i sverige, priserna är väl mycket högre här
    Jo jag tänkte det, men hoppas på att få lite shopping pengar här ist
  • neoaliya
    Linny skrev 2007-11-09 20:02:22 följande:
    "Jo men älskling... NÄr jag väl kom dit så slutade det klia så det var nog något helt annat än sminket, så jag behöll det. Dessutom hittade jag liiite andra SMÅgrejer. Det blev bara 786 dollar. Som hittat va?! Älskling? Älskling......? Vakna älskling!"
    Haha Typ så är det nu
  • neoaliya

Tjoohoo. Just hemkommen från mallen. Gick lite crazy på victorias secret. 20 flaskor och lotions plus bh:ar och trosor. Sen fick jag lämna tillbaka i.d maken...skööönt. Köpte även ett lipgloss från smashbox, så snyggt. Sen köpte jag även lipgloss från victorias, luktade helt underbart plus jag tror inte mina läppar glänst så här någonsin ÅÅååå köpte en super snygg skugga från urban d midnight cowboy rides again...me like

• neoaliya

Hej, kan meddela att nu har jag verkligen satt urban d eyeprimer på prov. Satte på den i går på morgonen och sen skugga, var ute i stort sett hela dagen, varmt soligt och svettigt. Trött blev jg också mot kvällen så den fick utstå en del ögon gnuggningar, och skuggan var lika snygg kl 00 på kvällen när jag tvättade bort den Tyvärr måste jag lämna tillbaka min hope in a jar från philosopy då ansiktet svider och kliar och blivit aldelens strävt. Funderar på att ta en från decleor ist. Tips?? Har väldigt känslig hy

• neoaliya

Jaha och jag som tyckte att skuggorna kom fram mer med urban d än med mus Jajja alla kan vi ju inte tycka lika

• neoaliya

Det tror jag nog du får, har aldrig varit några problem för mig iaf då jag också har väldigt känslig hy och regerar på dom flesta ögoncremer, därav biotherm

• neoaliya

Se där då var jag också inne och beställde den "mirakel" krämen Köpte även body oil från suki

• neoaliya
    Linny skrev 2007-11-25 09:30:39 följande:
    Men den där krämen, är den mild då?? Behöver ju kräm som är snäll mot huden. En del har ju massa parfym o sånt i sig....Någon som testat Laura Mercier mineralsmink? Har för mig att de fick bäst i test och vann över Id. Avanaya fick visst också bra tror jag..
    Hoppas den är mild, fast ingen kan nog vara så stark som phiosophys hope in a jar
  • neoaliya
    Majestic skrev 2007-11-25 12:49:16 följande:
    Goddagens!!Är helt slut i kroppen, var ute igår och roade mig med väninnorna!!Har även klickat hem lite skuggor från madninerals.org, najs där de har 25% off!!Nu ska vi ut, äta lunch och shoppa!!
    Najs Avis blir jag. Sitter och tror att mina barn e på väg att bli sjuka. Äter inget och har diarre *ryyyyser*
    Måste nog kolla in den där sidan, inte för att jag direkt behöver nåt nu, men man är ju alltid sugen
  • neoaliya

Å jag har just börjat med decleor och är skit nöjd.

• neoaliya

Sen kan jag VARMT rekomendera philosophys rengöring. Helt juvlig och den tar bort ALL make

• neoaliya
    Hjartesjalen skrev 2007-12-02 09:00:03 följande:
    i.d make upen ar kanon. Bare Minerals. Super verkligen! For alla hudtyper o helt naturlig!! :)
    Kan tyvärr inte hålla med Det började "brinna" i huden och jag blev aldelens rödflammig, typ eksem
  • neoaliya
    Fru Lidgren skrev 2007-12-03 20:02:27 följande:
    Hörni tjejer, vad använder ni för mascaror?
    Just nu använder jag en från cover girl och en från smash box, är super nöjd med båda
Svar på tråden Smink Smink Smink!