Smink Smink Smink!

HÅller med om att PayPal strular rätt ofta!! inte kul när man väl har bestämt sig för att handla!!
Åh, vad kul att du blev nöjd maddie3. Ska bli kul att se bilderna!
Tack LMK, bra info!
Är det ngn här på tråden som testat Laura Mercier?? Jag använder själv i.D men tycker att jag får mer pormaskar av den. Ngn mer som känner så?
Linny: vad konstigt att du tycker så om MAC, jag kan hålla med dig om att det gärna vill lägga sig lite under ögat när man använder MAC-pigment men jag tycker att mina är outstanding i både färg och hållbarhet. Jag har ju precis nyligen börjat med primer under och jag har tyckt att MAC-pigmenten har suttit som berget även utan primer.
Tråkigt att du är så missnöjd. Kanske är det för att vi inte har samma teknik när vi lägger på skuggorna? Jag kan ju omöjligt få till PL-skuggorna!
Jag använder aldrig våt pensel till MAC, eller rättare sagt så har jag ngn enstaka gång tagit lite fukt på penseln för att förstärka färgen precis mitt på ögonlocket när vi skulle på fest. Annars tycker jag inte att det behövs.
Linny: jag har också PinkBronze, den tycker jag är väldigt skarp i färgen. Jag brukar vara mer rädd för att den ska bli för skarp. (och jag är ju inte så rädd för färg heller) Låter ju jätteskumt! Jag har ju också PL:s dubloon, får nog försöka öva med den lite.
Listan är till höger om artikeln!! En annan länk som du kan öppna!
Linny: jag vill nog också påstå att du tillhör proffsen på den här tråden också!!
oj, vilken dålig svenska jag har när jag skriver idag.....mkt också också också
Du får säkert bra hjälp om du går dit och kollar på skuggorna, då kan du ju sätta på din hand eller be dom lägga lite på ögonen så att du kan se hur det blir. Oftast brukar man ju få väldigt bra hjälp.