• elma

Smink Smink Smink!

Glam: glömde skriva igår att jag är grymt impad av dina sminkningar! tjuvläst din blogg!

• elma

fridapida: gud vilken läcker färg på läpparna! Skitsnyggt!

• elma

annika81: om du lägger in en länk, så vi itråden kan få se rouget som blänker lite är det lite lättare blir ju lite gissning annars! Fast nån annan kanske vet? Jag har ingen aning!

För att piffa till mitt rouge brugar jag lägga lite id radience precis på knotorna, då poppar benen fram och blänker lite/lyser lite. Väljer man ett rouge med glitter i skimmrar det desto mer!

• elma

Nu ligger dagens sminkning inlagd. I love mina mac-piggisar. Använde tre olika gröna! Syns inte så tydligt på bilden, men det är ni ju vana vid vid det här laget!

• elma

golden olive längst in, cocomotion i mitten och night light ytterst!

• elma

jag lagt in en suddig bild på dagens sminkning....beige innerst, toffé i mitten(båda från alima) och bluebrown(mac) ytterst. Fluidline från mac.

• elma

jag blev grymt förtjust i bluebrown. Vilket skimmer, både brun och blå! Skullet ploppat ner ytterligare en av dem om jag vetat att det var så snygg! Beställde i varje fall två cocomotion, för den visste jag sen innan var snygg! Får väl trippa till e.bay och spana efter den. Trist nog har inte tax-freen på Kastrup mac-pigments till förbeställning, så jag får väl skicka in maken i den fysiska butiken om två veckor när han ska till Belgien igen

• elma

majestic: Filt och regnskydd, låter väl bra! Lättare att variera värmen med en filt än åkpåse, sen skydda regnskyddet ganska bra och behåller lite värme inne i vagnen!

Svar på tråden Smink Smink Smink!