Inlägg från: Majestic |Visa alla inlägg
  • Majestic

Smink Smink Smink!

neoaliya skrev 2007-09-30 21:15:37 följande:
    Eller hur, jag är typ aldelens vindögd nu, sitter och glor som om min sista stund vore kommen Inte gör det saken bättre heller när jag är lite bakis och väldans trött *gäsp*
    Take a look at this då bjooti.net !!! Det skrives flitigt om M.A.C!!! Me like
    kent - Ett tidsfördriv att dö för!!
  • Majestic
    neoaliya skrev 2007-09-30 21:28:38 följande:
    *morrar* you are killing me...... Jajja, det lär ju bli en del MAC när jag kommer till USA....*längtAR*
    I think i´m gonna die!! USA, kvinnan take me with youuuuuu!!!
  • Majestic
    Pokergirl skrev 2007-09-30 21:29:38 följande:
    Ta och kika in på www.pret-ty.se, där finns många skönhetsbloggar representerade, ett forum om nästan bara skönhet, repotage, intervjuer.... beroendeframkallande!
    F*n jag blir nog medlem där också !!!
  • Majestic
    Linny skrev 2007-09-30 21:59:32 följande:
    oj oj.. Måste också in och kolla på alla länkar.. Har alrig provat MAC men nu blev jag ju nyfiken på att titta närmare. Men jag behöver verkligen inte mer nu..
    Linny- De har så bra läppglans C-thru och Prrr och så doftar de vanilj också*mums*
  • Majestic
    Linny skrev 2007-09-30 22:17:24 följande:
    maddie: Det gjorde verkligen skillnaden på mig. För annars så torkar det ju i ett veck o då hamnar skuggorna där. SÅ se till att blunda i en halv minut eller så tills det torkat..
    Ska man räkna till 30 eller kan man ha en äggklocka ställd på 30 sec...äh, nu tramsar jag..
  • Majestic
    Pindus skrev 2007-09-30 13:05:32 följande:
    ja när man vaknar upp efter en partynatt o ser ut som dagen innan då vet man att det funkar :)
    Pindus- Så du sover med smink va va va???
  • Majestic

ÄH, ja bjuder er på cupcakes och säger gonatt!!

• Majestic

Hej, hej...

Fridapida skrev 2007-10-01 13:03:45 följande:
    Jag har snart väntat på mina PL-prover i tre veckor. Har inte fått mitt paket från Hqhair.com heller.
    Fridapida- Inte kul att vänta på något gott, då väntar man alltid förlänge !!

Linny- Den där xray låter intressant, ska nog ta och kolla på den!!
    Hahaha, kan tänka mig hur förvirrad du kände dig när du vaknade nyduschad OCH bakis!!
    Själv är jag manisk att borsta tänderna när jag kommer hem, i vilken skick jag än är i. Att duscha har jag gjort tidigare, som tur är nu är det rökfritt överallt !!

LSS- Vilken shampoo har du beställt??
  • Majestic
    Fridapida- Hörde förresten att man kan använda Microshadow Nectar som blush!!
Svar på tråden Smink Smink Smink!