Inlägg från: Majestic |Visa alla inlägg
  • Majestic

Smink Smink Smink!

Wooho, idag blev det Tresure och Savanna*SNYGGA* från MUS!!

Vette 17 vilka färger jag ska betälla från PL nurå, vilka är era favoriter?!!!

kent - Ett tidsfördriv att dö för!!
  • Majestic
    trollsanna skrev 2007-10-04 17:40:09 följande:
    LinnySupersnyggasminkningar du lägger. gillar när man ser färgerna så skarpt. Du passar i lite oranga toner. Eller du passar i många färger. Jag har själv blivit lite lat med mina sminkbilder och sminkningar. Har blivit samma sminkning ett par dagar och då ids jag inte lägga upp dom när dom redan finns i mitt gallaeri. Fast jag kämpar fortfarande med att bli kompis med kameran
    Trollsanna- Jag med, jag blir så ful på närbilder så jag törs inte lägga in de. Dessutom är min kamera ganska dålig, med blixt ser man inte färgerna OCH utan den ser man ingenting !!!!
  • Majestic
    Fridapida skrev 2007-10-05 09:58:01 följande:
    Hej tjejer! Jag kommer inte ha tid att läsa o skriva här i helgen. Men är det ngn som har ngn fråga direkt till mig skriv då hellre i min GB eller Inbox,, då hinner jag säkert svara. Men ni skriver o skriver så mkt här så jag hinner inte gå igenom! Vilket är jättekul förstås!Ha en bra helg!/Plugghästen
    Okej "plugghästen", jag ska inte heller vara online så mkt i helgen, då jag måste jobba extra!!

Ha en trevlig helg allihoppa( hur f*n stavar man allihoppa nu då ?)

Ha en trevlig utekväll Linny och drick inte förmycket så att makeupen inte förstörs!!
  • Majestic
    maddie3 skrev 2007-10-06 16:47:06 följande:
    Hej Idag investerade jag i en Shangri-La från Face, ursnygg. Så jag ska testa den imorgon då vi ska på födelsedagsfest. Tror jag ska köpa fastlash oxå från Satine.Linny/ Hade du en trevlig kväll igår???
    Maddie3- Visst är Shangri-la råsnygg !! http://eleven.se/makeup-tools-g226.html

Vad är en fastlash??

• Majestic
    Linny skrev 2007-10-06 17:19:29 följande:
    Majestic: Kolla längre upp! Nån sorts fibergrej man tillsätter innan mascaran..maddie: Jodå jag hade kul. Kul med kompisen men det var bara 18-åringar på stället, Moore-brudar osv Vi kände oss lite fel *haha*
  • Majestic

Jag har ff inte beställt NARS Orgasm, velig man är?!!

• Majestic
    Nars Kabuki Artisan 55 £, it´s beautiful so it hurts!!
  • Majestic
    Majestic skrev 2007-10-06 22:50:23 följande:
    Nars Kabuki Artisan 55 £, it´s beautiful so it hurts!!
    Oj, jag glömde visst länken http://www.hqhair.com/images/int_cms_products/NarsBrush20_lg.jpg

Maddie3- Jag har min Shangri-la i kombination med Lounge(guldigt MUS) och Chocolate Brown (MAC´s pigment) , sen tror jag att Fridapida har sin med eyedusten från FACE, det hon har på bild 4 i galleriet är ursnyggt!!
  • Majestic
    neoaliya skrev 2007-10-07 12:41:57 följande:
    OPI, bästa lacket
    Neoaliya- Ja, OPI´s Russian Navy är såå snygg*höstens måste*
Svar på tråden Smink Smink Smink!