• elma

Smink Smink Smink!

klickade iväg lite fort....jag har ju mer saker från madminerals, en primer till ansiktet och en till ögonlocken, bra båda två och väldigt prisvärda. Sen har jag fyra bronzers därifrån, helt underbara, köpt dem på sale för ett tag sen. Sen glömde jag beställa en borste, en creasebrush som är lite fastare, och slängde iväg och de kunde lägga id en och skicka in invoice till paypal, då fick jag svaret att de skickade med den gratis alltså SUPERSERVICE!!!

Så är ni sugna passa på nu, 25% sale och de har ett super bra samplekit med 20 stora(dubbelt så stora som PL)ögonskuggor för 33.50$ och sen 25% på det! Helt underbara nyanser.

• elma

meow och PL har också sale nu: Thanksgiving! Tror de allra flesta amerikanska sidor har någon sorts erbjudande nu när det är storhelg!

• elma

Linny: mad minerals flytande foundation tycker jag är jättebra, lätt till medium täckning och den håller jättebra, använder ibland borste för att lägga den och ibland en flocked sponge, gillar vekligen finishen den flytande foundationen ger! Till party har jag gått över med ett tunnt lager pulver foundation för att få lite mer täckning!

majestic: än så länge har jag bara 3 st mad minerals hemmma och de är jättebra, väldigt finkorniga men ändå krämiga och inte dammiga! Håller jättebra!

• elma

Linny: vilken enkel och fräsh sminkning.

Har precis kommit hem från ett proppfullt ikea och upptäckte att de insatser jag köpte till mitt badrumskåå för att ha mina pigmentburkar inte passar....grrrr bara och vända om imorgon och lämna tillbaka.

• elma

pokergirl: insatsen passar för montering i badrumsskåp och passar perfekt för både samplesburkar och större, men mitt badrumskåp är inte riktigt lika djupt som ikeas.
    www.ikea.com/se/sv/catalog/products/70098036

ska se om jag kan kapa dem, eller om jag bara förstör dem!

• elma

Linny: nej har inte prövat Lura mercier men enligt andra fourm och siter, ska det vara bra grejer!

• elma

fridapida: jag gillar virutôse, fick en liten 2ml mascara med nån tidning för ett tag sedan. Fast jag vet inte om den slår Hypnôse, de är ungefär lika bra!

• elma

Linny: visst är det surt med tull! Jag har ju råkat ut för det några ggr, så jag vet, svider varje gång!

• elma

I fredags fick jag hem första laddningen från Mad-minerals. Pigmenten är så fina och rikliga....vill bara leka med dem hela tiden!

Linny: hoppas du blir nöjd med din flytande foundation, jag gillar min skarpt.

KajsaAnka: jag har också 2 eyeliners från Mad, den gröna, ivy, plus en black cherry eller vad den nu hette! De påminner om MAC:s fluidline men är mycket billigare!

• elma

Fridapida: en vecka har mitt tagit, på dagen! men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge sägs det (fast det gäller inte smink)

Svar på tråden Smink Smink Smink!