Inlägg från: Majestic |Visa alla inlägg
  • Majestic
    neoaliya skrev 2007-10-09 14:47:27 följande:
    oj f*n för dig majestic Nu gick jag ju in där och dyrt blev det...nä inte så farligt, men jag skulle ju vänta med att shoppa smink till usa juh.
    Neoaliya- Hahaha !!
    Fluffguf skrev 2007-10-09 18:05:00 följande:
    Jag kommer inte ihåg vem som tipsade om pret-ty.se, men den sidan är hur bra som helst! Massor av kul tips! Tack!
    Fluff- Det är nog jag som sa att jag är fast på pret-ty.se !! Kul sida men mååånga bra tips och blogg!!
    kent - Ett tidsfördriv att dö för!!
  • Majestic
    Lejån skrev 2007-10-09 21:59:43 följande:
    Hm, inte fick jag någon 25% rabatt?! Iaf tror jag inte det, men en herrans massa ögonskuggor iaf! Vi kommer bli himla fina på jobbet.
    Lejån- Var jobbar du nånstans ???
  • Majestic
    Fridapida skrev 2007-10-10 14:21:37 följande:
    Har inte provat deras nya. Har använt de i tub o gillar mkt!
    Jag med,jag med !!
  • Majestic
    Hah, på pret-ty.se har de nåt som heter "BYTEN" och där kan man byta smink, hudvårdsprodukter, nagellack etc med varann. Har man nåt oanvänd i lådan som man inte gillar så byter man bort det helt enkelt !!

Men nåt sånt kan man inte ha här på FL, eller??
  • Majestic
    Linny skrev 2007-10-10 20:37:37 följande:
    Hej!Skummade snabbt. Har kommit hem från tjänsteresa för en timma sedan och mår skit. Febern stiger snabbt (jag hade frossa på tåget från Linköping) och är uppe i 39.3.. Stiger fortfrande..Vill bara tacka er som kommenterat gårdagens sminkning. Jag uppskattar verkligen tipsen och blir glad när jag får veta vad jag kan förbättra. Var inte hundra på kombinationerna heller och ser att det kunde varit snyggare med ljusare nertill.Köpte en Mac shadestick i Sharkskin. Hoppas den är bra att sota med..Nu ska jag kura mig längre ner i soffan o tycka synd om mig
    Linny- Krya på dig gumman!!
  • Majestic

God förmidagg!!

Linny- Bättre idag??

Hmm, jag borde också skaffa en sån liten facklåda till eyedust förvaring*funderar*
    Min Empire MUS skruvar upp sig hela tiden och dusten finns överalltSkrikandes, så jag har den separat i en liiiiten kartong.

Var kan man beställa japonesque och vad kostar de?? Jag har två MAC borstar och de älskar jag !!

• Majestic
    Fridapida skrev 2007-10-11 11:58:10 följande:
    Kolla in länkarna ovan. Finns både på några av de svenska sidorna o på hqhair. Ungefär samma pris tror jag. Min celebration har ett fel på locket, o där kryper små svarta dust ut och svärtar ner ALLT! Jag älskar att celebration är så pigmentrika, men när de rymmer så är det inte lika kul.
    Fridapida- Älskar du verkligen celebration så mycket, jag tycker den är föööör svart, ser ut som gruvarbetare när jag har den på mig*fniss*??
  • Majestic
    Fridapida skrev 2007-10-11 12:10:02 följande:
    Jag gillar det riktigt svart! Jag kan lägga den med blend and fix och då blir den KOLSVART! Men jag gillar lite rockig stil. Men det är inte lätt med kolsvart, men jag älskar det. Det ser väldigt dramatiskt ut. Men man får inte slarva, för det syns...OM jag går ut på lördag kommer jag säkert använda mkt celebration o då ska jag försöka få en bra bild på det o visa.
    Fridapida- Gärna innan du går ut !!
  • Majestic
    Fridapida skrev 2007-10-11 12:15:02 följande:
    Tjejer tjejer! Jag måste bara berätta en sak (om mig...) som gör mig så glad! Min hy börjar bli sig själv igen. Jag har inga otäcka finnar som gör ont på samma sätt! Bara lite lite grann kvar. Medicinen har hjälpt mig så! Efter en ansiktsbehandling hos UNDERBARA Jessika på FACE så är jag en ny människa. Ärren är så klart kvar... men jag börjar bli mig själv igen. *lycka*
    Fridapida- Weeeei, vad kul att det börjar bli bättre med hyn!!
Svar på tråden Smink Smink Smink!