Inlägg från: Fluffguf |Visa alla inlägg
  • Fluffguf

Smink Smink Smink!

elma skrev 2007-11-09 16:09:13 följande:
    va, klagar ni på min micro-trasa? Den är ju superb. Har den i rosa, gul, vit och blå! Tvätta ni med era dyra krämer så kör jag min trasa (asgarv!)
    Jag undrar lite över den här trasan, hur gör man egentligen? Ska man blöta den och skrubba? Eller ska man ha någon slags rengöring på den?
  • Fluffguf
    Hallontrollet skrev 2007-11-09 17:16:18 följande:
    då ska vi se om man vågar lägga en beställning på pureluxcosmetics.com Vet ni hur lång leveranstid det brukar vara där? Nått mer jag skall tänka på innan jag beställer?? Tackar!
    Det tog ungefär en vecka för mig att få grejerna båda gångerna.
  • Fluffguf
    Hallontrollet skrev 2007-11-09 17:20:35 följande:
    Åh spännande vad jag längtar! Inga andra tips?
    Jag kan inte komma på något nu... Vad har du planerat att beställa?
  • Fluffguf

Jag tycker att det inte heller behöver vara så att hög pigmentering automatiskt är bättre. Jag gillar att man måste lägga flera lager för att få stark färg, det blir jämnt och fint på mig. Men det är väl en smaksak antar jag!

• Fluffguf

Lilja: Jag kommer inte in på din sida

• Fluffguf

Lilja: Jättesnyggt! Jag håller med om att dina ögonfransar är to die for
    Jag gillade speciellt den rödaktiga skuggan i andra raden, vilken är det?
    Vad använder du för märke?

• Fluffguf
    Lone Star State skrev 2007-11-09 18:53:45 följande:
    Får du det?!!? Min man vääägrar ställa upp på att bli sminkad.. :-P hehehe
    Min också! Jag fick till slut efter mycket tjatande lov att använda pore minimizern på honom, men det var knappt
  • Fluffguf

Neoaliya: annars kan du ju alltid sälja sminket i sverige, priserna är väl mycket högre här

• Fluffguf
    Glam skrev 2007-11-09 21:41:23 följande:
    Dagens makeup finns uppe nu, det vart lite Twiggy/60-tals inspirirerat!!
    Coolt! Jag vet inte om jag hade vågat mig på det själv, men det var häftigt!
  • Fluffguf
    Linny skrev 2007-11-11 16:32:21 följande:
    LMK: Vilka fina sminkningar! Vad bra färgerna syns, skitbra bilder verkligen. Hur får du färgåtergivningen så bra?
    Jag kan inte annat än hålla med, helt otroliga bilder! Snygga sminkningar också!
Svar på tråden Smink Smink Smink!