Inlägg från: Majestic |Visa alla inlägg
  • Majestic

Smink Smink Smink!

Fridapida skrev 2007-10-24 18:03:16 följande:
    Har du lagt ut en bild? Jag såg ingen...
    Fridapida- Nää, jag tog några men ingen blev bra. Blixten jävlas och då syns ingenting. Hur ska jag göra för att få bra bilder???
    kent - Ett tidsfördriv att dö för!!
  • Majestic
    neoaliya skrev 2007-10-24 19:46:07 följande:
    Linny: Du missade Mauvement, sååå snygg. Nu får du allt lägga in en till beställning
    neoaliya- Jag har beställt Mauvement, är den snygg??
  • Majestic
    Linny skrev 2007-10-24 20:04:31 följande:
    Näääääääääää vad du är elak! Den stod på min lista från början men jag blev snål o ville inte betala så mycket frakt. Dessutom har jag inte plats i min sminklåda
    Linny- Dags att köpa större låda??*moahahahaha* Julas kanske*fniss*
  • Majestic
    maddie3 skrev 2007-10-24 20:44:22 följande:
    Hurra hurra jag har fått min urban decay eyeprimer idag....så nu ska här testas. och en sak till....jag har beställt prover oxå från MAC. Jag blir ruinerad av att läsa era tips här, hahahaJag bara måste testa
    maddie3- Jaaa, UD´s eyeprimer är braaaaa !!
  • Majestic
    neoaliya skrev 2007-10-24 22:15:55 följande:
    Jag gick efter gatan när jag blev tilltalad av en väldigt smutsig  skabbig, hemlös kvinna som tiggde om pengar till mat.  Jag öppnade börsen och tog ut hundra kronor och frågade: Om du får  denna peng, kommer du att använda dom till vin i stället för mat? -  Nej, jag har slutat dricka för flera år sedan, svarade kvinnan. Kommer  du att använda dom till shopping i stället för mat? Frågade jag. -Nej,  jag vill inte använda min tid till shopping. All min tid går till att  försöka hålla mig vid liv, svarade kvinnan. Kommer du att använda dom  för att gå till en frisör i stället för mat? Frågade jag - Är du inte  klok, jag har inte varit hos frissan på 20 år, svarade kvinnan. Ok,  sade jag. Du får inte pengarna, jag vill att du istället följer med  mig och min man ut på middag i kväll. Den hemlösa kvinnan svarade  chockad: Tror du inte att din man vill bli arg om jag gör det? Jag vet  att jag är smutsig och luktar förmodligen ganska illa. Då svarade jag:  Det är helt ok, det är viktigt för honom att se hur en kvinna ser ut  när hon slutat med shopping, frisör och vin.
    Hahaha, den har jag läst häromdan, maken också*asg*
  • Majestic
    En fråga bara, jag och ni alla andra också har massor med smink nu undrar jag hur länge är hållbarheten på skuggor tex?? Jag har en skugga från NARS som jag köpte för ett antal år(läs två) sen och den använder jag ff. Kvinnan på MUS sa att deras cover all mix ska kastas efter ett år, är det sant ???????
  • Majestic
    Linny skrev 2007-10-24 22:26:28 följande:
    Majestic: Jag blundar med öronen när jag hör sånt.. Jag har nog skuggor från MUS som är typ fyra år. De är så fina så Cover all mix är ju en "krämig" produkt och de brukar ju ha kortare hållbarhet än torra. Så länge man använt penslar som är någorlunda rena, och inte smutsiga fingrar i burkarna så är det ingen fara (tänker jag intala mig). Har då ingen lust att slänga fina färger som inte går att köpa längre (som min grå-guld-bruna fina skugga från M.U.S Lars Wallin collection!)
    Linny- Jag använder borstar till allt, även cover all mix (som jag har haft nu i två år kanske,den är dryg vettni ). Jag kommer ha skuggor tills jag går i pansion*asg*
  • Majestic
    Fridapida skrev 2007-10-24 22:35:31 följande:
    Lone Star State skrev 2007-10-24 20:33:12 följande: Jag har en av dem som heter saturn, var inte med på hemsidan.
    Jag med, jag med....den är SNYGG till solbrännan !!!
  • Majestic

Yooo brudar, vad händer??'

Nyss hemkommen från jobbet och MUS klubbkvällen (eller eh, jag fick utnyttja mina 20% lite tidigare). Köpte en ny cover all mix, wooden metal (olivgrön metallic kajal), Amazon och Oliv skuggor.

Sen beställde jag 2 Japonesque, mycket smink igår och idag !!

Hörde mycket gott om de här förresten -----> http://satine.se/system/webshop.asp?HID=398&FID=442&HSID=5111

• Majestic
    Fridapida skrev 2007-10-25 17:33:03 följande:
    Åh vad roligt!Jag är tvungen att spara pengar så jag måste hoppa över klubbkvällen! Vilka borstar köpte du från Japonesque?Vad var det du menade från satine?
    Fridapida- Jag har MAC´s borstar sen tidigare så jag beställde två Japonesque för att ha och jämföra !! Beställde en Eyeshadow medium fluff och Eyefluff brush large!!

Meh tokiga satine !! Barry M´s Dazzle dust skulle jag visa till er, men det gick visst inte!!
Svar på tråden Smink Smink Smink!