Inlägg från: Majestic |Visa alla inlägg
  • Majestic
    Linny skrev 2007-10-25 20:00:07 följande:
    Lejån: Läckra färger! Vilka är det? Jätteglad att du la upp bilder, de var ju inte alls suddiga!Helt OT men ändå:Imorgon är det Nalledagen på dagis och Alfred har deklarerat att han ska ta med sig sin "Balle" :-S
    Linny- Moahahaa och jag har stött på en tjej här på FL som envist påpekade hela tiden att hon ska ut på ballen och sola ,på balkongen alltså !! Gissa om jag blev förvånad*asg*

Lejån, får inte jag snoka hos dig då?? Hos Lilja71 också*fniss*

Ah, jag är inte alls nöjd med wooden metallic kajalpennan, vad ska jag med den till liksom??
    kent - Ett tidsfördriv att dö för!!
  • Majestic
    Linny skrev 2007-10-25 21:02:18 följande:
    Snyggt Suss Jag har en jättebra kamera och så tar jag bilderna i mitt lilla pyttebadrum som har takspottar..
    Linny- Fusk!!
  • Majestic
    Fridapida skrev 2007-10-25 21:20:51 följande:
    Har du inte treasure o savanna? Eller det kanske inte var du som hade dem... de har ju grönt i sig. OM du har dem så passar den till dem!
    Fridapida- Ja, jag har Tresure och Savanna, de skiftar lite grönt, men den här pennan ÄR grön, metallic också. Jag har ingen inspiration att trixa med den, kanske kan bära den med Oliv eller MAC´s Humid som jag köpte igår. Aja, vi får de!!!
  • Majestic
    Lejån skrev 2007-10-26 06:07:26 följande:
    Nu har jag släppt in er... Majestic; Hittar du inget att använda pennan till så skicka den till mig! Jag blev ju tokkär i den! Helt underbar ju! Första jag tänkte imorse var att fundera på vilka färger jag skulle prova idag... *haha* Sjuk man blir av detta!
    Har du nåt att byta mot pennan???
    Pink makes me puke!!
  • Majestic
    Honey1982 skrev 2007-10-26 22:05:13 följande:
    hej tjejer!idag blev jag färdigutbildad make up artist och kommer börja att jobba på riktigt redan imorgon . känns superkul förstås! har inte hunnit läsa vad ni skrivit på länge så jag ska kika lite i tråden nu
    Honey- Redan klar?? Vad kul att du ska börja jobba imorrn!!

LMK och Linny- Najs make-up!!
    Pink makes me puke!!
  • Majestic
    Izze skrev 2007-10-26 23:19:32 följande:
    En liten fråga bara..... MUS har jag fattat vad det är, men PL?! Vad är PL?
    Izze- PL är förkortning av pureluxcosmetics.com aight ?!!

Fluffguf och mjuffpuff är ni systrar ????
    Pink makes me puke!!
  • Majestic

Morrn!!

Fluffguf och mjuffpuff era nicknames rimmar,därav fråga om ni är systrar??(skojar givetvis )

Ikväll ska maken och jag ut,har tänkt att ha Rec MUS (mörkblå) i globlinjen och Muffin in mot ögat, får de vad det blir!!!

Pink makes me puke!!
  • Majestic

Ingen aktivitet i tråden idag, är det ingen som sminkar sig över helgen månne ???

Pink makes me puke!!
Svar på tråden Smink Smink Smink!