• Linny

Smink Smink Smink!

maddie3: Vilken surtant! Om hon inte vill, så fine! Men varför ska hon fnysa åt dig. Vi är olika, en del gillar att sminka sig och en del gör det inte.

Jag ser inte bra ut utan smink, känner mig naken och känner mig inte så fräsch då. Men för de som gör, grattis! Kan säkert ha att göra med att jag inte har så bra självförtroende egentligen, även om folk kanske tror det..

• Linny

Vissa PL-skuggor som tex. Forest och Jazzy tycker jag sitter dåligt, men de allra flesta sitter toppenbra!

Lika dålig idag.. Feber på 39 när jag vaknade, och på morgonen har man ju som lägst..

• Linny

Deb: Vad har du haft för färger idag?

elma: Ååååh, nice!! Jag fick ett infall och köpte deras shadestick Sharkskin. Vet inte om det var ett bra val eller inte. Förmodligen inte eftersom jag aldrig sotar..

• Linny

Glam: Jättesnyggt Du lägger olika skuggor horisontellt istället för vågrätt, eller hur? För du har inte ljusare in mot ögonvrån eller ser jag fel?

• Linny

Kul Maddie!! Min son började också gå innan ett år, vid ca elva månader. Det är så roligt att se när de utvecklas!

• Linny

Har inte sminkat mig på många dagar nu. Liksom ingen ork när man är jättesjuk och svettas som en gris. Men nu börjar jag bli bättre igen. Ska försöka jobba imorgon.

Ska tänka på tipsen jag fått ang. eyeliner. Om jag har förstått rätt så kan jag lägga eyelinern ända in på övre locket men ska antingen lägga den ända in där nere eller bara en liten bit, typ en tredjedel. Stämmer det? Som jag gör nu så lägger jag den _nästan_ ända in där nere, men lämnar sista biten där jag har tårkanalen..

Såg att just trollsanna bara målar en liten bit. Är det så ni menar alltså?

Vill verkligen lära mig Väntar ett tag innan jag lägger in nya sminkningar i mitt galleri. Har så många redan och det blir lätt samma färger. Ska lägga in när jag gjort nåt nytt..

• Linny

Majestic: Igår vände det. Då gick febern ner under 39. Hostan är dock värre. Jag var hos läkare och fick penicillin. Hade nån infektion i kroppen samt bronkit. Blä"

• Linny

Hallå hallå! Har varit på affärsresa men är tillbaka igen. Har läst ikapp och tittat på alla sminkningar. Fina!! Jag har ingen insipiration än men lägger in mer när den kommer tillbaka. Ska absolut tänka på att använda ljusare eyeliner under ögat, alternativ samma eyeliner som ovanför men bara en liten bit.

Glam: Såg att du använde x-ray. Försökte använda den igår men jag tyckte verkligen den var blek i färgen. När man skulle sudda så försvann den nästan. *ledsen* Inte alls lika glittrig som de andra eyedusten jag har från M.U.S

Svar på tråden Smink Smink Smink!