Inlägg från: Majestic |Visa alla inlägg
  • Majestic

Smink Smink Smink!

Make Up Store/MUS!! Många använder det efter som det är ju naturliga mineralaer och dyl har jag för mig, jag använder det inte dock!!!

Pink makes me puke!!
  • Majestic

Morrn!!

Det bidde ingen utekväll igår, fick så ont i magen (magkatarr) så vi var hemma !!

Pink makes me puke!!
  • Majestic
    neoaliya skrev 2007-10-28 11:27:14 följande:
    äää va trist Min man har också magkatarr (skulle tro det är magsår men han är sååå envis och vägrar gå mer till doktorn) han ligger ibland bara och kvider i soffan Hoppas du mår bättre, du får ta nya friska tag. Du jag åker ju nu på en vecka....skulle du me eller?????
    neoaliya- Jaa, magkatarr är inge kul, jag gjorde gastroskopi förra året och som tur var hade jag ingen magsår. Men magkatarr är början till det så jag måste ta det lugnt*yeah right*
    Linny skrev 2007-10-28 12:07:46 följande:
    Majestic: Nä vad tråkigt Blä för magkatarr!!
    Linny- Verkligen och det värsta är att det inte kom smygande utan pang & boom så hade jag s*it ont !!
    Jennnie skrev 2007-10-28 12:12:42 följande:
    Kommer ni också på er själva med att när ni sitter och tittar på en film så sitter ni och kollar på hur personerna är sminkade? Jag måste ju vara störd Kram Jennie
    Jennnie- Jag kollar också hur tjejerna är sminkade*konstigt * för att få lite tips kanske ??!!
    Pink makes me puke!!
  • Majestic
    neoaliya- USA, åååh, jag vill också dit!! Har inte du nå stor reseväska så får du packa ner mig*varning för handbagage*
    Pink makes me puke!!
  • Majestic

Ett MAC läppstift kostar ca 27$ (ca 175 kr) hemma i Sverige i USA betalar de ca 14$ (ca 90 kr) det är ungefär vad en L´oreal läppstift kostar här. SKANDAL säger jag bara !!

Pink makes me puke!!
  • Majestic

Halloj tjejer!!

Hur mås det, själv är det si så där, har ff ont i magen så jag tar det lite lugnt idag, trots att jag borde storstäda, nåja...

För att pigga upp mig själv beställde jag lite Dazzel dust från Satine.se !!

Det bidde:

http://satine.se/gismo/webshopbilder/tn/398/73_92568_b8896ke708_tn.jpg

http://satine.se/gismo/webshopbilder/tn/398/73_90894_4lg382e79b_tn.jpg

http://satine.se/gismo/webshopbilder/tn/398/73_90895_j5533s6oa8_tn.jpg

http://satine.se/gismo/webshopbilder/tn/398/73_90908_lyd5uv15kc_tn.jpg

Linny- Förstår att man inte kan sminka sig varje dag. Jag gör inte heller det, på helgerna vilar huden, omaj gainte ska ut på nåt viktigt ärende vill säga!!

Och att de små pillar i burkar och annat, vällter saker i butiker händer väl alla !! Inget att skämmas för !!

Pink makes me puke!!
  • Majestic
    Linny skrev 2007-10-28 17:41:07 följande:
    Nä, att gå osminkad hemma och i skogen, eller till mataffären är inget problem egentligen. Men det känns mysko bland allt smink, och bland välsminkade expediter De tror väl att man aldrig sett en foundation eller en pensel i sitt liv och undrar varför jag uppehåller mig vid glittriga eyedusts. Såg ju inte ut att vara en skogsmullegrej direkt
    På "min" MUS känner de igen mig, känns lite jobbigt faktiskt att man är där stup i ett. Sminkad, osminkad whatever...jag får snoka runt hur mycket jag vill och känna på allt !!
    Pink makes me puke!!
  • Majestic
    neoaliya skrev 2007-10-28 18:01:59 följande:
    haha Har också gått in på MUS efter en dag i stugan, i mjukis byxor och luktat brandrök
    naoaliya- Du ÄR skön,du !!!
    Linny skrev 2007-10-28 20:21:12 följande:
    trollsanna: Tyvärr ser jag inte så mycket på bilden men det är säkert jättefint Skuggorna är ju ganska ljusa i sig så då försvinner de tyvärr på bild. Jag kommer inte ta någon bild imorgon för det kommer bergis inte synas nåt. Ska också köra en enkel och diskret make då. Tycker dock att du är bra på att lägga skuggor så jag är säker på att det är jättefint!Helt OT. När vi var ute och gick idag så såg vi en tomt som var till salu. Stooor (i våra trakter alltså) på 2000 kvm och ganska plan. Ingen direkt sprängning nödvändig. Men det är ju bara för tomten och så tillkommer allt markarbete, vatten, el osv osv och så HUSET förstås med allt man vill ha... Och tomten låg på 3 mille i utgångspris Känns lite deppigt när man måst ha 6 mille för att kunna köpa ett större hus här i området. Vi VILL ju bo här
    Linny- Jaaa, det är dyrt att bo i Täby!! Bodde inte Fredrik och Filippa Rainfeldt där ??
    Pink makes me puke!!
  • Majestic
    Fridapida- Ser man på, welcome to the röda läppar klubben. Den är så snyggt, jag älskar det och det passar mig fint, dig ocjså för den delen *snyggt*

Ska kika hos Glam och hennes blogg!!
    Pink makes me puke!!
  • Majestic
    Fridapida skrev 2007-10-30 16:22:44 följande:
    Jag har verkligen inte bestämt mig om jag kommer visa mig utanför mitt hem... väldigt extremt.
    Fridapida- VA?!! Det är ju såå snyggt, lite eyeliner på ögonen och så röda läppar. Inte köper man ett läppstift som man bara ska ha hemma !!

Glam- Najs blogg, fina sminkningar och ny bil dessutom*trevligt*
    Pink makes me puke!!
Svar på tråden Smink Smink Smink!