Inlägg från: Majestic |Visa alla inlägg
  • Majestic

Smink Smink Smink!

Fridapida- Röda läppar är riktigt het, men som du säger så måste man applicera noga, med en bra borste och dessutom ha rätt röd färg!!

Cliniques Red Drama är en favorit i min make-up bag !!
    Pink makes me puke!!
  • Majestic
    Greeneyes- KanonSNYGGT!!! Håller med om att Playful är snyggt till gröna ögon, har en kompis som har gröna ögon och hon använder Playful och snyggt blir det på henne. Ögonen framhävs så bra!!
    Pink makes me puke!!
  • Majestic
    Fluffguf skrev 2007-10-31 14:26:54 följande:
    Är det någon av er som har en skönhetsblogg, som de som är länkat till på pret-ty.se är lite sugen på att starta en själv, jag tycker att det är för dåligt med recensioner av budgetmärken.
    Fluff- Nej, men jag tror att  http://sminkan.blogg.se/ och Bjooti.net recenserar både lyx och budgetsmink. Kolla in vettja!!

Sminkas blogg är kool, vilka sminkningar alltsåFörvånad!!
    Pink makes me puke!!
  • Majestic
    Linny skrev 2007-10-31 20:11:42 följande:
    Hej hej!Tillbaka igen och har kikat igenom alla sidor ni lyckats producera!Har också snabbt tittat in på sminkningarna! Snyggt!Jag hade fått alla mina 14 Macskuggor (samt en extra på köpet) när jag kom hem. Ångrar att jag köpte Old Gold. Liknar Straw (PL) jättemycket och den gillar jag ju inte. Blev även förvånad att Dark Soul var så pass mörk. Insåg att jag tagit väldigt många gröna/bruna skuggor. Den som hette Softwash grey var inte ett dugg grå utan blå. Mysko.Störtgillar Copperized, cocomotion, Shimmertime.. De andra ska jag känna mig för om först.
    Mina MAC pigment är också här, de är sååå fina och jag är kär i ALLA*löööv it*
    Pink makes me puke!!
  • Majestic
    game set match skrev 2007-10-31 22:38:41 följande:
    Nyfiken i en strut. Men har ni hittat någon bra sida med billiga ögonskuggor från MAC?Dessutom måste jag säga att ni alla är superduktiga och jag är mycket avundsjuk på er teknik. Sitter och tjyvläser och kollar på era snygga resultat och undrar "hur tusan fick de till det där?? ".
    game set match- thebodyneeds.com !!
    Pink makes me puke!!
  • Majestic

Hej bruds!!

Jag kan inte få till bilder, de blir för ljusa...jag blir såååå arg

Idag har jag Green tea (MUS) i innre ögonvrån, Humid (MAC) i mitten på ögat och Espresso (MAC) i globlinjen, har suddat ut ordentligt så det ser integrerat ut !!
    Fint kombo måste jag säga, grön/brunt !!

Pink makes me puke!!
  • Majestic
    neoaliya skrev 2007-11-01 11:05:45 följande:
    Håller med Linny, lägg IN, NU!!!!!
    neoaliya- Meh, är du kvar i Sverige??!!

Sitter på jobbet nu, får se på bilder igen när jag kommer hem och kolla om de är "tittbara"*asg*
    Pink makes me puke!!
  • Majestic

Helt OT (riktad till er som har barn) vad ska man ha i vagnen till en 17 månaders nu när det är så ruskigt väder?? Åkpåsre, fotsack, filtar,vind/regnskydd...??? HJÄLP!!!

Pink makes me puke!!
  • Majestic
    Linny- Hur gör ni med skorna i åkpåsen?? Tar av de antar jag? Kläderna då?? Min gosse har byxor/jacka P.oP´s vindstopper, blir det inte för varmt då?? My god alltså !!

Mina MAC favvo är Teal (turkos) och Entremauve (lila) som är snygg i kombination med Chocolate brown!!! 
    Pink makes me puke!!
  • Majestic
    Linny skrev 2007-11-01 11:29:01 följande:
    Den är så fiffig att man kan öppna den nerifrån så man kan ha skorna utanför om man vill Du kan ju ockå välja att bara ha underdelen att sitta på, om det inte är så kallt, eller ha den lite öppen runt om, ifall barnet har på sig massa kläder. När det är smällkallt så kan man ha den stängd och även ha skorna innanför.Ska prova Shimmertime imorgon, med någon fin brun, tex Tan.
    Linny- Vad heter påsen ni har?? Jag tänkte skaffa en Lodger åkpåse ----> https://www.1klass.se/E-handel/IMAGES/artimg_large/X270/X270BK508.jpg
    Pink makes me puke!!
Svar på tråden Smink Smink Smink!