Inlägg från: Honey1982 |Visa alla inlägg
  • Honey1982

Smink Smink Smink!

Majestic skrev 2007-09-21 19:04:32 följande:
    Honey1982- Meh, jag har inte ens fått nåinbjudan via sms och det brukar jag få!! Men de kanske kommer!!

det kan vara strul med inbjudningarna ibland tyvärr . så gå du även om du inte får nån inbjudan. det börjar förmodligen kl 19 men hör med din butik.

nu måste jag tvätta alla mina penslar... så kul, not.

• Honey1982
    Lejån - den kajalpennan är så snygg

Armani - hur blev sminkningen?

Igår köpte jag med mig microshadow Pacific (som hör till temat Spy som släpps på torsdag) och en twinkle eyeshadow i färgen Atom.  Har inte varit så förtjust i twinkle eyeshadows innan men när man blandar en skugga med blend & fix och sen lägger på glittret blir det såå snyggt
  • Honey1982
    Majestic skrev 2007-09-23 11:56:50 följande:
    Morrn!!Lejån- Hur 17 ska man använda en sån spray över makeupen??
    man bara sprayar en liten bit ifrån ansiktet, två - tre spray och så snurrar man lite på ansiktet så att det kommer överallt
  • Honey1982
    Majestic skrev 2007-09-23 12:00:27 följande:
    Honey- Och makeupen sitter kvar den den ska?? Ingen rinnig maskar eller så??Man kanske ska skaffa sig en sådan då!!?
    den sitter mycket bättre med en sån spray . vi använder alltid den till privatkurser o dyl för att sminket ska hålla hela dagen/kvällen.
  • Honey1982
    Majestic skrev 2007-09-23 12:05:57 följande:
    Men, jag har sagt...INGA MAKE UP köp fram till jul!!
    men det är ju hudvård
  • Honey1982
    Fridapida skrev 2007-09-24 15:49:25 följande:
    Jag vill idag lägga mig under täcket och inte komma fram på hundra år! Jag var hos läkaren idag eftersom jag har fått acne. Jag vill inte tro det. Min hud är sjuk... han menar att det kommer att gå över så småningom, men vem vet när?Som om detta inte vore nog så menade han att min tid som sminkad var över... Jag kan inte tro på honom... det kan inte vara så!!! Jag vägrar. Det värsta är att jag kan inte ens trösta mig med choklad...
    usch då låter inte alls kul... menar han att du inte bör använda smink alls i framtiden?
  • Honey1982
    Fridapida skrev 2007-09-24 16:04:47 följande:
    Never ever... men jag vet att jag kommer det ändå. Men han tyckte att man skulle låta huden vara ifred... inget smink o då behövde man inte rengöring o då så slapp man återfukta. No way! Aldrig.
    fy så trist.. hoppas så för din skull att det ordnar sig! fick du inte ens använda mineralsmink?
  • Honey1982
    Maadde skrev 2007-09-25 10:03:11 följande:
    Här trillar en Make up artist in & tänkte jag kunde följa med Frilansar & arbetar både för MUS & Lóral Kram kram
    helloo... har du hittat hit också nu?

hinner inte skriva så mycket mer den här veckan, har ett fullspäckat veckoslut. på torsdag är det ju klubbkväll på MUS vilket för min del innebär att jobba, på fredag har jag en modefotografering hela dagen och i helgen blir det två modevisningar.
    så det blir mycket sminkande för min del .

idag har vi gjort 40 tals-sminkningar i skolan, så gryymt snyggt!

• Honey1982
    April Mamma skrev 2007-09-25 19:11:55 följande:
    Någon som har gått makeuputbildningen via Mus, eller på Makeupstudion och vill dela med sig av sina erfarenheter?
    Jag går ju Make Up Stores utbildning nu, i Göteborg .

Armbandet gillar inte jag heller.. det är alldeles för pråligt!!
  • Honey1982

kul att så många ska gå på klubbkvällen .
    vi på Make Up Store i Jönköping hoppas förstås också på mycket folk.
    ska strax påbörja sminkningen.

kan tipsa om nya glittereyelinern Aqua, ljust turkos och sååå fin

Svar på tråden Smink Smink Smink!