Inlägg från: Majestic |Visa alla inlägg
  • Majestic

Smink Smink Smink!

neoaliya- Vi har också fårkinn!!!

SORRY att sminktråden har förvandlats till barnsnack tråden !!!
    Pink makes me puke!!
  • Majestic
    Linny skrev 2007-11-01 11:47:16 följande:
    Majestic: Titta till höger på sidan. Välj: Barnvagnar. Välj sedan Simple World längst ner under den rubriken..
    Linny- Ja men tack! Jag såg inte ens att det stod Simple world längst ner under rubriken*harkel*
    Pink makes me puke!!
  • Majestic

Weeei, kollade precis mail och såg att min beställning från satine.se har kommit. Japonesque och Barry M Dazzle dust....ser fram emot att komma hem !!

Ska kolla med maken om vi ska beställa en åkpåsen, ser så skön ut och fina färger har de (det blir säker Olivgrön )!! Tack Linny!!

Pink makes me puke!!
  • Majestic

Ha det bra mina damer, nu ska jag på lunch. Sen är det jobb som gäller. Ses ikväll !!

Pink makes me puke!!
  • Majestic

Jag har varit och hämtat mina Japonesque och Barry M eye dust, guuuu vad snygga de är. Pigment rika och lätta att jobba med, igår MAC, idag Barry M...nu får det räcka för min del....kanske.... !!

Pink makes me puke!!
  • Majestic
    lilja71 skrev 2007-11-01 16:49:16 följande:
    Majestic: Kul med lite nytt!! Barry M har jag aldrig testat. Var dom lika bra att jobba med som MAC....(jag e nog den största MAC fan....)
    lilja71- Nej, jag är största MAC fan !! Barry M Dazzel Dust beställde jag från satine.se och de kostar 69 kronor. Nja, de är lätta att jobba med, pigmentrika är de också, men MAC är MAC !!
    Pink makes me puke!!
  • Majestic
    lilja71 skrev 2007-11-01 16:59:02 följande:
    Majestic: då vete sjutton om jag vågar prova....blev så jättebesviken på mina PL skuggor...fast jag vet ju att det handlar om teknik också....men har man inte tekniken så får plånboken lida Alltså jag börjar ju få problem med att gå förbi MAC-butiker numera....måste ha...bara EN grej....suck...jag är nog lite stööööööööörd
    lilja71- Hahaha, jag känner igen det där, jag ska BARA ha en grej till...
    Hmm, jag kan inte uttala mig om PL eye dust då jag inte ens har de, men Barry M har gott rykte om sig och sen är de inte så dyra heller BARA 69 kr*asg*. Imorrn ska jag ut på stan och shoppa kläder till gossen, och då finns det risk att man hamnar på Åhléns och tittar på MAC grejer....Ja, just det...jag ska kolla om de har fått in Majestic läppglans!! Ser du, FARLIGT att ens prata MAC*asg*
    Pink makes me puke!!
  • Majestic
    lilja71 skrev 2007-11-01 17:13:44 följande:
    Majestic: eller NK (där jag bara måste in så fort jag är i sthlm...har en favorit expedit där!! ) Lycka till på shoppingen!!
    lilja71- Jasså, jag hade en favorit expedit på Åhléns men hon har slutat, hon var alltid hjälpsam, snyggt sminkad (det är de alla i och för sig), snygg klädd och trevlig!!
    Just det, måste förbi NK och shoppa lip balm Carmex !!

Nu ska jag ta mig en kopp te!!

Ha det!!
    Pink makes me puke!!
Svar på tråden Smink Smink Smink!