Inlägg från: Majestic
|
-
-
Lejån- Jag vill beställa från everydayminerals och det funkar inte hellerMajestic skrev 2007-11-10 11:32:45 följande:Lejån- Skriver man inte 0046 istället för +46??
! Dumma paypal!!
-
Jag tycker faktiskt det är läskigt med internet betalning, nyligen beställde jag lite grejer från en nätbutik och de har dragit summan 4 gånger, av "misstag" som tur var upptäckte jag det och ringde de. Jag fick pengarna tillbaka, men det var inte kul när det hände och det var ingen liten summa precis!!
-
lilja71- Jaaa, det!! Jag trodde vi har nå "siffrig" kod*asg*lilja71 skrev 2007-11-10 15:42:58 följande:Va?! Vet du inte vilken landskod vi har?????? SE *asg*
Jag kan inte heller handla på everydayminerals!!
-
maddie3- Najsmaddie3 skrev 2007-11-10 16:48:52 följande:Jag kunde inte hålla mig, har nu lagt upp sminkningen sen jag var på make kurs idag.Hoppas ni tycker det är lika fint som jag.
!!
Linny- Du är så vacker kvinnan( varför finns ingen smiely som visslar??))
-
He tjejjer!!
Linny- MAC sitter inte bra, det var ju som fan. Jag tycker de sitter jättebra, sen håller jag med om att de är skimriga och små partiklar flyger i fejan och glittrar där
!!
Jag får inte till det att betala med PayPal, tror ni att amerikanska företag accepterar europeiska VISA kort, det gör inte Urban Dacay i USA nämligen??!
-
Lilja71- Vackert, vackert...VACKERT!! Vilken ögonfärg, vilken make-up*wOw*lilja71 skrev 2007-11-12 14:23:31 följande:Linny: Klart jag har plus Tack då ska jag göra det nuHallontrollet- Efter ett tag i tråden, blir du proffs på llt som har med smink att göra*asg*Hallontrollet skrev 2007-11-12 14:38:00 följande:Ögonskuggorna man köper från pureluxcosmpetics är det sånna man använder med vatten eller är det bara att lägga på?! Jag är sååå dålig på detta med smink men nu väntar jag snällt på lite tradera vinster, borstar och mina över 40 st ögonskuggor från pureluxcosmetics.
-
MOI???lilja71 skrev 2007-11-12 15:06:35 följande:Majestic: toka
-
Ja, allt är bara lull-lull idag...lilja71 skrev 2007-11-12 15:10:20 följande:Majestic: Ja Det är nog förkylningen som satt sig....
-
Moahahaha....ja,ja,ja....lilja71 skrev 2007-11-12 15:19:05 följande:Du har väl målat dig ordentligt med mörkkajal på insidan av ögat också så att det rinner sådär snyggt som det kan göra när man är förkyld?? Nä, nu ska jag inte retas mer! Jag hoppas att du snart är pigg och kry igen! Kram
Linny- Var inte du utloggad nyss...du klarar dig inte utan oss....ERKÄNN!!!