Inlägg från: Majestic |Visa alla inlägg
  • Majestic

Smink Smink Smink!

Linny skrev 2007-11-20 11:55:49 följande:
    Men vad f*n, ta ett kort nu Majestic! Väntar otåligt på min Dermaloica soothing creme. Har gått över två veckor nu *surar*Väntar dessutom på alla träningsgrejer som ska komma..
    Linny- Vad är det för träningsgrejer?? Måste verkligen säga att den här Majestic (MAC) är superfin, passar både till vardags och fest*najs*

Jag är på jobbet nu !!
    Pink makes me puke!!
  • Majestic
    Linny skrev 2007-11-20 12:02:51 följande:
    Äh, bara lite hantlar, träningsmatta, viktmanschetter och sånt. Vi får en summa från företaget varje år, att använda till träning. Man kan köpa träningskort, men det finns även en speciell webbshop där man kan köpa träningsutrustning. Jag har inte använt mitt i år så jag bestämde mig för att köpa lite grejer så jag kanske kommer igång hemma.Jobbar hemma idag, skönt!! Det blir så mycket godare mat då också, än om man går ut och äter på äcklig lunchrestaurang. Idag blir det kycklingfilé med pasta och sås på vit tryffel, vitt vin och grädde och massa färsk parmesan  (hörs varför jag måste träna va?!)
    Linny- Vad är det för webbshop??*nyfiken i en strut*

Och varför kan inte jag jobba hemma????
    Pink makes me puke!!
  • Majestic
    Honey1982 skrev 2007-11-20 14:45:43 följande:
    japp men vill man ha den helt bakteriefri så .personligen använder jag borsten som medföljer i mascaran till mig själv. men när jag jobbar och sminkar andra så kan jag självklart inte använda samma borste/den som är i mascaran utan då får man ha separata borstar.
    Honey- Vad bra, för tänk om en och samma borste skulle användas på alla kunder*ryser vid tanken* !!
    Pink makes me puke!!
  • Majestic
    Honey1982 skrev 2007-11-20 14:50:26 följande:
    hahha ja eller hur? men det värsta är ju att en del ibland faktiskt provar mascarorna med den medföljande borsten. *suck*
    Fy, jag har sett många som provar läppglans, läppstift, petar i skuggor/eyedust. Varför har inte MUS som MAC tops till skuggor???*undrar*
    Pink makes me puke!!
  • Majestic
    Honey1982 skrev 2007-11-20 14:56:55 följande:
    vet inte faktiskt.. tycker det är hemskt också när folk provar läppstiften genom att måla med de direkt på läpparna . speciellt när man precis sagt att man bara ska hämta en spatel. på såna människor.
    Verkligen, för tänk om alla skulle provsminka sig....Skrikandes!!

Jag tycker MUS ska införa tops...tops...tops....TOPS !!
    Pink makes me puke!!
  • Majestic
    Linny skrev 2007-11-20 14:57:54 följande:
    Jag petar alltid i ögonskuggor/dusts med fingrarna Inte om det finns tops förstås, men annars. Däremot testar jag inte mascaror o sånt. Gör folk det?
    Linny- Klart de gör, jag har sett det själv?? Så du petar du också...*tittar strängt på Linny*
    Pink makes me puke!!
  • Majestic
    Linny skrev 2007-11-20 15:12:14 följande:
    Ja Barn gör ju som vuxna GÖR, inte som de säger... Jag gör också som MUS-personalen gör... De petar alltid i skuggorna för att sedan stryka på handryggen för att visa. Jag har automatiskt gjort likadant. Men aldrig tagit på ögat sedan..
    Är det så man gör i Täby*asg*...??
    Pink makes me puke!!
  • Majestic
    Linny skrev 2007-11-20 15:22:50 följande:
    Nä inte där jag bor i alla fall. Där petar ju försäljarna själva i skuggorna med fingrarna.
    Linny- Skämt å sido nu , gör de verkligen det?? På Åhléns är de noga med att påpeka att man inte ska röra med fingrarna!!
    Pink makes me puke!!
  • Majestic
    Nathalie009 skrev 2007-11-20 15:27:59 följande:
    Men var bor du? På Åhlens i sthlm city har dom adlrig sagt nått till mej ja ahr alltid petat :P

I Sthlm!!

På MUS petar jag för annars ska jag kolla färgen, ingen tops, inga penslar. Men läppglans och läppstift säger de att man inte sla smeta på läpparna!!

Pink makes me puke!!
  • Majestic
    Lejån skrev 2007-11-20 15:32:31 följande:
    Har aldrig varit inne på ett MUS där de INTE petat i skuggorna!!
    Har du inte varit inne på ett MUS???
    Pink makes me puke!!
Svar på tråden Smink Smink Smink!