Inlägg från: Majestic |Visa alla inlägg
  • Majestic

Smink Smink Smink!

lilja71 skrev 2007-11-21 17:56:02 följande:
    Men jag är verkligen nyfiken på hur den vinröda skuggan ser ut, får snart sticka in och be dom på MAC sminka upp mig i den färgen bara för att jag är så nyfiken i en strut!
    Lilja- Min kamera är verkligen s*itdåligt, så bilderna blir inte bra, jag fattar inte hur ni andra får till de !!

Men färgen är snygg, ska försöka sminka mig och fota om inte smetar jag på armen så får du se färgen´AIGHT !!
    Pink makes me puke!!
  • Majestic
    Linny skrev 2007-11-21 19:58:41 följande:
    Jag brukar vara nyfiken i en Stut. Det är liksom roligare att blanda in lite djur i det hela..
    Linny- Eller i en struts !!
    Styrkekram skrev 2007-11-21 20:38:27 följande:
    Kikat på lite bilder. Ni är så duktiga och fina. Själv vill jag också ha fina målade ögon men ögonskugga syns knappt på mig för huden på ovanför ögonlocket är lite hängigt eller vad man ska säga så skuggan döljs ju. Sota är bara att glömma. Ser bara trött ut Kan man göra nåt annat åt eländet?
    Stryrkekram- Välkommen (sorry, är det bara jag som tror att styrkekramar är påhittade av FL´s medlemmar*asg*)
    Pink makes me puke!!
  • Majestic
    Linny skrev 2007-11-21 22:17:27 följande:
    Men vad f*n... Varför kom inte det första citatet i ditt inlägg med??Nåja, jag skulle bara göra en sånhär: ------>   Men visst; styrkekram är ett ord jag hörde första gång på FL. Precis som mysa (i bemärkelsen sex), mysrester osv Imorgon och på fredag jobbar jag hemma. Kontoret flyttar, så 180 personers kontorsgrejer ska flyttas från Sollentuna till Solna. Alla ska hålla sig borta så sköter flyttgubbarna (eller tanterna) det. Skönt att jag kan jobba hemifrån. Fast det blir inte lika mycket smink då. Jag är laaaaaaat
    Linny- Lyllos dig och alla er andra som kan jobba hemma/hemifrån !! Du kan väl sminka dig ändå !!
    Linny skrev 2007-11-21 22:10:16 följande:
    Kanske Men jag ser ofta lite nedknarkad ut i plommonlila. Inte alls bra i min Empire. Visst, när ni bara ser ögonen så, men inte hela ansiktet
    Linny- IGEN !! Empire är s*it, det finns andra snyggare lila färger, MAC´s Entremauve, EM´s Mystic Night, MAD´s Islander är snygga. Empire är bara BLÄÄÄÄ!!!
    Pink makes me puke!!
  • Majestic
    Linny skrev 2007-11-22 10:27:08 följande:
    Men, om det är dina ögon på pres.bilden så går de ju jättebra att sminka! Du kan ta mina ögonlock så tar jag dina
    Värst vad ni byter ögonlock med varann ?!!

Jag måste vara värsta tråddödare, två kvällar i rad skriver jag sista inlägget....Fundersam

Nåt att önska sig i julklapp.....*jag vrider mig av skratt*
    Pink makes me puke!!
  • Majestic
    Fridapida skrev 2007-11-22 15:03:03 följande:
    Jag tyckte det var jättefint. Jag är väldigt förtjust i gult!
    Fridapida- Gult är fult, nädå...ska ta och beställa MAC´s Golden Lemon (har inga gula ögonskuggorRäcka ut tungan*
    Linny skrev 2007-11-22 15:08:40 följande:
    nä den heter neon
    Neon?? Och jag som har Neon glitter eyeliner, har använt den EN gång i somras*fan den kommer torka ut*
    Pink makes me puke!!
  • Majestic
    Fridapida skrev 2007-11-22 16:30:47 följande:
    Jag är hysteriskt rolig.
    Jaaa, har du tänkt lägga ner studier och bli ståuppare...??

Apropå stand up----->
    ">

Pink makes me puke!!
  • Majestic
    Fridapida skrev 2007-11-22 16:44:07 följande:
    Ja, jag kanske borde göra det. Jag skulle bli bättre än snubben i klippet. Han är ju helt stilla o helt tyst i flera sekunder på raken. Konstig komediteknik.
    Go Frida, Go Frida, Go Frida....*du är härlig *
    Pink makes me puke!!
  • Majestic
    Hallontrollet skrev 2007-11-22 20:04:57 följande:
    Någon som vet var man kan köpa Clinique supermoister make up nr4  och  Aquasource very dry från biotherm billigt på nätet? Clinique kostar 260 på Kicks och biotherm kostar ca 400kr på Kicks. Ville komma billigare undan :)
    Kolla på beutyplanet.se
    Pink makes me puke!!
  • Majestic
    S u s s skrev 2007-11-22 21:48:52 följande:
    LMK - Jättefint! Du måste vara grymt noggann, skitsnyggt suddat.Jag vill verkligen ha UD-primern nu, men är lite rädd för den med. Är det inte svårt att sudda om det är lite klibbigare eller bättre fästyta så att säga, på ögonlocket? Idag var jag lite sen så jag hade bara foundation, använde min olivgröna MUS skugga som eyeliner (lite mer i yttervrån), och mascara.Det gröna ser väl kanske lite knasigt ut som bara eyeliner, men kanske är en vanesak med. Har ju en grön kant runt ögat, så det får funka. Är så tråkigt att sminka sig när man inte har tid.Ska testa Fridapidas "osminkade" make nån dag med foundation och rouge i globlinen tänkte jag. Men det är så lätt att man duttar på av andra saker mest av vana.
    Suss- Så du är kantig idag . Jag har också Oliv, men den står i mejkväskan och samlar dammGenerad!!

UDPP är jättebra, man stänger ögonen så den får torka ordentligt. Skuggan sitter hela dan, kvällen, natten... . Jo, jag tycker att det är lite svårt att sudda ut, när väl skuggan är på plats. Man måste jobba in, jobba ut, sudda ut och grejja men det blir fint och sitter där den ska !!
    Pink makes me puke!!
Svar på tråden Smink Smink Smink!