Inlägg från: Majestic |Visa alla inlägg
  • Majestic

Smink Smink Smink!

Linny skrev 2007-11-23 09:47:07 följande:
    Morrn morrn *sörplar latte* Jobbar hemma idag också. Någon som vill ha? *trycker på knappen och gör till alla som vill ha*Sugen på att gå ut i helgen, men har ingen att leka med Får leka lite med sminket istället
    Linny- Jag vill ha en latte, tack!! Snygg sminkning, vad är det för skugga du har på bilden??
    Pink makes me puke!!
  • Majestic
    Fridapida skrev 2007-11-23 19:06:45 följande:
    Så där... nu har jag lagt en beställning hos madminerals! Så nu är det bara att vänta. Är det någon som beställt från dem förut? Hur lång tid brukar det ta? Det blev bara några få skuggor, två st rouge o två foundations. Det blev en finishingspray också. Så nu väntar jag på paket från tomten, hoppas det kommer innan jul.
    Fridapida- Vilka skuggor valde du hos MADminerals?? Mina EM grejer har inte kommit än*surar*
    Linny skrev 2007-11-23 18:10:14 följande:
    Jag bad om "Nybörjarfransar" så tjejen plockade fram två sorter. Valde en som heter Baby. Vill inte ha värsta grejen, annars fanns det ju många coola.Tjejen som expedierade mig hade en asläcker nyårssminkning i silver och svart samt långa strassprydda lösögonfransar. Skitsnyggt gjort!
    Linny- Vad läckert det låter med strasprydda fransar !!
    Pink makes me puke!!
  • Majestic
    ScreamJP skrev 2007-11-23 22:21:07 följande:
    Gokväll! Vet ni, nu har det nu äääntligen lossnat för mig det där med att lägga skuggor Som jag har har krånglat utan att få till det och så var det så enkelt egentligen... Testade att lägga den mörka skuggan först som jag läst att en del av er gör och det var verkligen grejen för mej, nästan så att jag skulle tordas lägga upp en bild nu! Har alltid läst att man ska lägga den ljusa skuggan först och sen på med den mörka men det har antigen blivit för skarpt eller alldeles för mesiga kontraster när jag försökt sudda ihop. Nä, tjejer -tvärt om är grejen (halleluja-moment)Två dar i rad har ögonmejken blivit kanon (nåja, med mina mått mätt förstås -inte riktigt i samma klass som er andra but i'm gettin there)På tidag när lönen kommer unnar jag mig en muffin, har varit och pillrat på den väl många gånger nu
    ScreamJP- Jag gillar ditt nick, påminner mig om Primal Scream som jag diggar så mycket .

Jag lägger också den mörka skuggan först, tycker det är mycket lättare att tona ut och "integrera" mörkt och ljust då!!
    Pink makes me puke!!
  • Majestic
    Nathalie009 skrev 2007-11-24 09:42:59 följande:
    www.tradera.com/MAKE_UP_STORE_Lackra_KAKAW_pe...200 KRONOR TOM! haha herregud
    elma skrev 2007-11-24 09:42:31 följande:
    klickade iväg lite fort....jag har ju mer saker från madminerals, en primer till ansiktet och en till ögonlocken, bra båda två och väldigt prisvärda. Sen har jag fyra bronzers därifrån, helt underbara, köpt dem på sale för ett tag sen. Sen glömde jag beställa en borste, en creasebrush som är lite fastare, och slängde iväg och de kunde lägga id en och skicka in invoice till paypal, då fick jag svaret att de skickade med den gratis alltså SUPERSERVICE!!!Så är ni sugna passa på nu, 25% sale och de har ett super bra samplekit med 20 stora(dubbelt så stora som PL)ögonskuggor för 33.50$ och sen 25% på det! Helt underbara nyanser.
    elma- Har du skuggor från MADminerals?? Är de finmalda och hur är kvalitéen??
    Pink makes me puke!!
  • Majestic
    Linny skrev 2007-11-24 14:55:15 följande:
    Jag är så lättlurad så jag har förstås beställt lite från MADminerals nu En flytande foundation. Fanns bara en som borde passa till min ansiktsfärg så jag beställde en fullstorlek. Sedan beställde jag sample av två torra foundations och en finishing dust. Ska bli kul att jämföra med EM
    Linny- Hur betalde du??PayPal eller kort??

*Ska kika på Tove the tiger nu *
    Pink makes me puke!!
  • Majestic

Goddagens!!

Är helt slut i kroppen, var ute igår och roade mig med väninnorna !!

Har även klickat hem lite skuggor från madninerals.org, najs där de har 25% off!!

Nu ska vi ut, äta lunch och shoppa !!

Pink makes me puke!!
  • Majestic
    Nathalie009 skrev 2007-11-26 09:02:54 följande:
    Hmm okay. Va säger ni andre om den då?
    Jag tycker inte MUS eyeprimer är bra, skuggan lägger sig i vecken ändå!!

Gillar UDPP mycket bättre!!
    Pink makes me puke!!
  • Majestic
    Yay!!! Mina Everyday Minerals skuggor har kommit....nu ska de testas !!
    Tellement loin de ce monde...
  • Majestic
    IMG_2487.JPG(klickbar)
    *silver spoon
    *diary
    *spin cycle
    *shopping spree
    *cool breeze

*cypress
    *mystic night
    *in the garden
    *baby sitter
    *snow flake

Mina favoriter just nu är: Mystic night, Cool breeze, Snow flake och Cypress!!
    Tellement loin de ce monde...
Svar på tråden Smink Smink Smink!