Inlägg från: Honey1982 |Visa alla inlägg
  • Honey1982

Smink Smink Smink!

Linny skrev 2007-10-22 20:56:41 följande:
    Svart kajal!?: Om jag ska ha en som sitter bra på insidan av nedre fransraden, vilken skulle ni rekommendera? Jag vill ha en som inte smälter bort efter några timmar Har ju bara använt liner eller skuggor med vatten så de blir liners. Har brun, grå och grön kajal men svart har jag inte haft på flera år.. Help please

återigen - fixera alltid kajalen med en skugga även på innerbandet av ögat så sitter den garanterat

Majestic - tja, det finns ju en microshadow som heter olive

• Honey1982

hej tjejer!

idag blev jag färdigutbildad make up artist och kommer börja att jobba på riktigt redan imorgon . känns superkul förstås!

har inte hunnit läsa vad ni skrivit på länge så jag ska kika lite i tråden nu

• Honey1982
    LMK skrev 2007-10-29 11:43:07 följande:
    Ja, visst är jag värd det?! Det blev ju ett antal veckor osminkad samt några riktigt tuffa dagar med värk.Funderar på att boka en makeuplektion på MUS, då blir ju sminket "på köpet" liksom. Det är väl en bra present till sig själv?
    en mkt bra present dessutom .
  • Honey1982
    mjuffpuff skrev 2007-10-30 10:29:25 följande:
    okej, tack linny och lejån ! ska önska mig det i julklapp då så man kan alltså köpa presentkort på kursen? ??
    ja det gör man även om man köper kursen till sig själv
  • Honey1982
    mjuffpuff skrev 2007-10-30 10:47:42 följande:
    aha, okej tack Honey1982 ^^, det är alltid bra att veta =P
    kan bara tipsa om att det kan vara en liten idé att fundera på vad för slags sminkning du vill ha
  • Honey1982
    Linny skrev 2007-11-03 21:08:11 följande:
    Dagens makeup upplagd.
    jättesnyggt
    använde du ett mac-prov?
  • Honey1982

Majestic - bara svart mascara är det för min del. vart får du tag i guld och silver mascaror?? *nyfiken*

Mommy Dearest - Make Up Stores eye primer clear är jag väldigt nöjd med

• Honey1982
    Majestic skrev 2007-11-06 22:19:26 följande:
    Precis, och vem skulle vilja använda rosa skuggor?? INTE JA
    vad är det för fel på rosa? det finns ju jättemycket fina rosa ögonskuggor
  • Honey1982
    Majestic skrev 2007-11-08 14:46:40 följande:
    VIKTIGT !!!Ibland får jag mörka ringar under ögonen och det pga att mascara avbildar sig, hur 17 löser jag det?? Använder Max Factor masterpiece...Och sen det här att man ska ha löspuder underögonen när man sminkar sig med ex eyedust så att man lättare kan borsta bort de. Använder ni löspuder???
    ja löspuder är bra att ha under ögonen då man lägger eyedust alt sminkar man ögonen först och sedan lägger man bas och resten av sminkningen .
  • Honey1982

ni som kan FACE - tycker ni det är någon skillnad på deras glitter o glittereyeliner jämfört med samma på Make Up Store?

Svar på tråden Smink Smink Smink!