Inlägg från: trollsanna |Visa alla inlägg
  • trollsanna

Smink Smink Smink!

oj oj oj så jag stavar.... okcps=också    alal=alla

• trollsanna

Oj vad jag skriver här (flera inlägg på raken) ...har inte hunnit vara in hit på någon dag. Har jobbat så mycket och ni är flitiga på att skriva så det är så kul att gå igenom allt. Tycker ni är så duktiga.

Har lagt in dagen sminkning
    Använde PL:s skuggor Orange sorbet, Beauty Queen och Dirty-e Girl. Gjorde en rätt diskret sminkning men gjorde lite mer effekt genom att markera ögat med svart liner/kajal.

Något tips på någon rolig färg på skugga jag ska ta imorgon? El förslag på hur jag ska lägga skuggorna?

• trollsanna
    Fridapida
    Det var jätteläckert!!! wow liksom!! Är lite för feg själv.

Glam
    Supersnygga färger på dina senaste sminkningar och snyggt lagt också.

elma
    Jättefina sminkningar!

Dagens sminkning finns i galleriet
    Tyvärr inget kort när jag tittar. Det blev PL:s Poor Little Rich Girl och Pink Pearls
  • trollsanna
    FörvånadOj jo det är det juh...döpte korten till 29:e...det blev visst lite galet, ska givetvis vara den 30:e. Fast nu får dom heta 29:e. Tack för upplysningen! Vilse i pannkakan...Flört
  • trollsanna

Här kommer dagnes sminkning. Blev många kort men blir så förbaskad på kameran..lyckas inte med bra kort så man ser färgerna ordentligt..grrr. Måste nog gå en kurs snart. Hemlis

Använde FACE Skuggor Vanity och nr. 11(inget namn på den men den går i lite brun/guld) sedan PL:s Godiva.

Svar på tråden Smink Smink Smink!