Inlägg från: neoaliya |Visa alla inlägg
  • neoaliya

Smink Smink Smink!

inte jag heller

• neoaliya

du måste gå på inställningar och klicka i att du vill visa bildmappen

• neoaliya
    LMK skrev 2007-10-25 21:27:29 följande:
    Thanx girls!Nu är det fixat!
    Nice
  • neoaliya

morrn lejån, är du också uppe med tuppen

• neoaliya

Ja hade jag fått välja så inte hade jag klivit upp än. Minsta tjejen verkar ha fått fel uppfattning om när det är morgon

• neoaliya

nån som såg idol igår? Tyckte Marie Picasso var snyggt sminkad med det lila

• neoaliya
    Majestic skrev 2007-10-28 11:19:21 följande:
    Morrn!!Det bidde ingen utekväll igår, fick så ont i magen (magkatarr) så vi var hemma!!
    äää va trist Min man har också magkatarr (skulle tro det är magsår men han är sååå envis och vägrar gå mer till doktorn) han ligger ibland bara och kvider i soffan Hoppas du mår bättre, du får ta nya friska tag. Du jag åker ju nu på en vecka....skulle du me eller?????
  • neoaliya
    Jennnie skrev 2007-10-28 12:12:42 följande:
    Kommer ni också på er själva med att när ni sitter och tittar på en film så sitter ni och kollar på hur personerna är sminkade? Jag måste ju vara störd Kram Jennie
    Jag kollar på idol, men nu är det ju snart inga tjejer kvar, och killarna är ju inte direkt så mejkade
  • neoaliya
    Majestic skrev 2007-10-28 12:37:36 följande:
    neoaliya- USA, åååh, jag vill också dit!! Har inte du nå stor reseväska så får du packa ner mig*varning för handbagage*
    jag åker med tom väska typ, så du ryms på dit vägen....men hem blir det lite knepigare Sitter och kollar på jeans, jackor osv....ojoj det finns så mkt. Har hittat en canada goose jacka som kostar 6000 kr här, hittade den på en sida i usa och då för 400 dollar snacka om prisskillnad Smink ids jag ju inte best i förväg, då det är så kul att gå och titta och pröva på plats....undara just om min man tycker det också
  • neoaliya
    Linny skrev 2007-10-28 17:41:07 följande:
    Nä, att gå osminkad hemma och i skogen, eller till mataffären är inget problem egentligen. Men det känns mysko bland allt smink, och bland välsminkade expediter De tror väl att man aldrig sett en foundation eller en pensel i sitt liv och undrar varför jag uppehåller mig vid glittriga eyedusts. Såg ju inte ut att vara en skogsmullegrej direkt
    haha Har också gått in på MUS efter en dag i stugan, i mjukis byxor och luktat brandrök
Svar på tråden Smink Smink Smink!