Smink Smink Smink!

Vem var det som undrade om rouget från PL som skulle likna Orgasm??
Mjuffpuff:
På den delade blir inte alla sminkade, utan bara en person. Man får lite mer tips på den tycker jag, men då är det mest HUR man sminkar inte vad man kan använda själv. Om man inte är den som blir sminkad förstås.
Jag skulle satsa på den för 495 om jag var du, det är ju superhärligt att bli sminkad av någon annan också!
Hur sitter de från MAC som ni köpt? Jag blir mer och mer butter på skuggorna från PL, det är ju bara några som behagar sitta ordentligt så jag kanske borde ta och shoppa nåt annat...
Elma:
jag använder dem på alla sätt. De blå är HELT hopplösa, får ingen att fästa ordentligt hur jag än gör, och det går absolut inte att sudda ihop dem.
Jag är KÄR! Var med en jobbarkompis på Åhlens idag och strosade förbi i.d. Stod och kikade lite och blev sedan provsminkad med foundation & rouge. Vill absolut ha. Fel, MÅSTE ha! Får skriva till tomten.
Elma:
Jag såg att de hade testkitet på Åhlens också men hon sa att det bara fanns i de två mörkare nyanserna, så jag antar att det är samma på det där stället.
Elma:
men det var inte det riktigt ljusa om jag såg rätt. Synd för det var ju bra pris!
Jag ska tydligen ha farily light.
Man är väl för blek helt enkelt!!
Ni som provat i.ds borstar och andra, hur är de i jämförelse? När hon sminkade mig hårade den MASSOR så jag fick lite dåliga vibbar, men den var ju iaf skön... Jag vet ju inte riktigt hur de ska vara.