majsormar... tips?
har vart o kikat på majsormar idag, o beslutat mig för att skaffa 2... några tips på vad man ska tänka på o vad som behöver finnas i terrariumet?
har vart o kikat på majsormar idag, o beslutat mig för att skaffa 2... några tips på vad man ska tänka på o vad som behöver finnas i terrariumet?
bor i dalarna.... har redan tingat 2 små bebisar :)
jo, jag har försökt läsa så mycket som möjligt, sambon har haft majsorm förr, men jag tänkte att jag skulle kika lite fakta jag med... o konkreta tips går ju oftast bra mycket fortare än att googla efter dem... ska iaf iväg o inhandla en värmematta åt dem imorn :)
det tror jag inte att de gör, ska frga uppfödaren imorn... det är ju 2 småbebisar jag ska ha... uppfödaren sa att det fanns en bra värmematta som man kunde ställa tempen på... några kronor dyrare, men smidigt :)
hittade majsorm.nu verkar finas all info jag behöver :)
bengalan:
tack för tipsen... det msta finns redan i hemmet då sambon hade orm för många år sen... men lite ska inhandlas imorn har jag tänkt... har det gamla terrariet kvar tills de växt till sig lite tänkte vi :) så har vi tid på oss att bygga o fixa med ett nytt :)