• Anonym

Analsex?

Läste någonstans om att man kan köpa analkräm till dom första gågerna man ska ha analsex för att mjuka upp lite extra. Någon som har erfarenhet av det? Och vart kan man köpa det?
    Är så att min man vill väldigt gärna ha analsex, men det är så att han är rätt så stor kuk och det gör ont när han försöker föra in den. Så vi har inte kommit längre än att han har kunna föra in den ett par cm. Vill väldigt gärna uppfylla hans fantasi om analsex? Några idér på hur man kan undvika smärtan?

• Svar på tråden Analsex?
  • Anonym

hejsan, på tex www.sexigasaker.se www.lustjakt.se eller andra sidor med sexleksaker, kan du köpa den.. finns några olika och dom är bra, köp även silikonglidmedel, för det lär behövas

tänk på att ta det sakta och försiktigt och att mjuka upp ordentligt innan..

• Anonym

Ett tips till kommer här pröva att rida av honom då bestämmer ju du hur mycket och i vilken takt allt ska gå i. Mycket glidmedel.......
    Eller skeden så kan han stimulera din klitta samtidigt så du blir avslappnad.

• Anonym

Glidmedel går bra, eller oparfymerda babyolja. Man behöver inte köpa någon speciell analkräm för det där.

• Anonym

Massor med smärtstillande och glidmedel!

• Anonym

JAg personligen tycker att den lättaste ställningen att börja i är missionären fast med en kudden under rumpan typ så man kommer upp lite, lättare än att köra på i doggystyle tycker jag! Och som andra skriver, mycekt uppvärmning och glidmedel!

• Anonym

Mycket glidmedel, fingrar eller annat som vidgar, långsam inträngning där DU bestämmer farten. När det väl är vidgat är det bara att köra på, jag har aldrig varit med om att det gör ont efter att den väl är inne även om den dras ut och sen stoppas in igen, hålet håller sig öppet liksom.

Bra att ha hemma är Xyloproct.  När ni är klara, tvätta ordentligt och smörj in så det inte blir nåt knas med ev. småsprickor som oftast blir även om det inte märks medan man håller på.

• Anonym
    Anonym skrev 2007-09-18 19:09:35 följande:
    Läste någonstans om att man kan köpa analkräm till dom första gågerna man ska ha analsex för att mjuka upp lite extra. Någon som har erfarenhet av det? Och vart kan man köpa det?
    Är så att min man vill väldigt gärna ha analsex, men det är så att han är rätt så stor kuk och det gör ont när han försöker föra in den. Så vi har inte kommit längre än att han har kunna föra in den ett par cm. Vill väldigt gärna uppfylla hans fantasi om analsex? Några idér på hur man kan undvika smärtan?
    Drick tre stora whiskey innan, så sover du dig igenom den för dig smärtsamma upplevelsen du vill ge din man.
  • Anonym

Se till att mannen är med på det, jag älskar analt, och tänkte rida analt, det hade han inte räknat med och fick panik över att den var i baken, jag fick övertala honom om att det var det bästa jag visste, lyckades övertyga honom och nu är det ett skönt inslag i vårt sexliv. Han hade aldrig gjort det innan, och trodde att det inte var något tjejer gillade, och gjorde ont för dem, så jag fick verkligen jobba på att övertyga honom om att det var underbart.

• Anonym

Det är inte själva Oljan i sig är avgörande, utan det spelet ,smeckningar, beröring m.m-

Jag brukar använda vanlig mat olja, det går bra viken som helst, Oliv olia har tjockare fet.då är billig och bra. annars kan du använda vanlig hudkräm eller kräm som användes för torr hud.de har tjockare fet-

be ditt partner, smörja ditt anus, och köra,ett finger i taget,djup in, de muskel ringerna som finns i ditt anus,

De kommer så småningom släppa och öppna sig.så bli det fritt fram att använda och köra in kuken.
    slappna av-

• Anonym

Om du är tillräckligt kåt så behöver du inget glimedel för då rinner det över av sig självt, kåtheten gör att du slappnar av. På samma sätt som att man kommer lättare när man är väldigt kåt är det lätt att ha analsex när man är det. Du behöver heller inget smärtstillande - det är ju inte riktigt klok att man ska behöva det - då är man inte redo.

Jag uppleder att varianter av skeden är det bästa när man ska ha analsex. Ligg på rygg och ha benen i vädret din man ligger på sidan bredvid dig, ha vanligt samlag - För penis ibland fram och tillbaka över stjärten och se om du blir kåt av det och om det känns skönt ochh spännande. Låt honom smeka dig först fram och sedan bak, smek dig själv medan han för in ett finger bak - om det känns bra och du blir kåt är det bara att lägga penis mot stjärten - smek dig själv och slapna av (allt det ovanstående får/ska ta tid)  - om han nu tycker lite försiktigt ska det gå lätt och kännas som om att du öppnar dig för honom - då är det skönt som tusan...

• Anonym

Hmmm, har försökt att ha det på alla fyra, men tycker att det är obekvämt. Nej, skeden eller missionären är det enda som gäller för mig. Jag gillar bekvämt sex... haha!

• Anonym

Analt ska jag definitivt prova när jag blivit bög. Men inte dessförinnan, varför skulle man det, helt sjukt!

Svar på tråden Analsex?