• Anonym

Analsex?

Läste någonstans om att man kan köpa analkräm till dom första gågerna man ska ha analsex för att mjuka upp lite extra. Någon som har erfarenhet av det? Och vart kan man köpa det?
    Är så att min man vill väldigt gärna ha analsex, men det är så att han är rätt så stor kuk och det gör ont när han försöker föra in den. Så vi har inte kommit längre än att han har kunna föra in den ett par cm. Vill väldigt gärna uppfylla hans fantasi om analsex? Några idér på hur man kan undvika smärtan?

• Svar på tråden Analsex?
  • Anonym

Massor med smärtstillande och glidmedel!

• Anonym (Mumma)

Ett tips e att han trycker snoppen mot slidväggen när han tränger in..alltså om han tar dig bakifrån tryck snoppen nedåt och du, tryck emot lite vid införandet ( som om du ska skita ) så kommer den in lättare..å som alla andra sagt glidmedel e gott...i mängder...   gillar det som sjutton..bara att rekomendera!!

• robost

tre små samlag saker att tänka på när man ska ha Analt samlag:

1. Båda ska vara med på det! Analsex kan vara väldigt skönt båda parter, men i regel är det offtare skönare för mannen, och kan göra riktigt ont för kvinnan. Var uppmärksam på detta, och håll bra kommunikation både förre och under samlaget.

2. Förbereder båda! Kvinnan måste mjuka upp sin anus innan penetration, annars riskerar man att det gör ont och att man får bristningar. Se till att Leka mycket under förspelet, stimmulera anus hålet och mjuka upp det med fingrarna. Se till att mannen har kondom, både för att unvika att få skadliga bakterier på penis, men också för att underlätta penetrationen. Använd GLIDMEDEL, hällre för mycket än för lite!

3. Ha Kul under Akten! Att ha Analt samlag är både tidskrävande och frustreradne, det är svårt att få in den så ordäntligt. Den har en förmåga att glida ut under samlaget. och smärta kan komma plötsligt. Se till att skratt åt det hela, ta det inte så allvaligt och går det inte första gången försök igen. Tänk på att mannen ska dra ut penis när han får utlösning, Penisen ökar i storlek 2-3% när den frå utlösning och dett kan göra ont.

Mycket Nöje!

Jag är inte sexolog, men jag vet vad jag pratar om.
  • Anonym

JAg personligen tycker att den lättaste ställningen att börja i är missionären fast med en kudden under rumpan typ så man kommer upp lite, lättare än att köra på i doggystyle tycker jag! Och som andra skriver, mycekt uppvärmning och glidmedel!

• redneck girl

jag tycker att det lättaste är att rida.man bestämmer själv takten...och kan styra det hela.båda ska vara med på noterna och glidmedel ska med fördel användas.är man kåt så brukar det funka fin fint.

• Anonym (:´()

Jag fick in den där utan att vara beredd eller med på noterna ont gjorde det och jag lär aldrig prova det Rynkar på näsan

• Anonym

Mycket glidmedel, fingrar eller annat som vidgar, långsam inträngning där DU bestämmer farten. När det väl är vidgat är det bara att köra på, jag har aldrig varit med om att det gör ont efter att den väl är inne även om den dras ut och sen stoppas in igen, hålet håller sig öppet liksom.

Bra att ha hemma är Xyloproct.  När ni är klara, tvätta ordentligt och smörj in så det inte blir nåt knas med ev. småsprickor som oftast blir även om det inte märks medan man håller på.

• Anonym
    Anonym skrev 2007-09-18 19:09:35 följande:
    Läste någonstans om att man kan köpa analkräm till dom första gågerna man ska ha analsex för att mjuka upp lite extra. Någon som har erfarenhet av det? Och vart kan man köpa det?
    Är så att min man vill väldigt gärna ha analsex, men det är så att han är rätt så stor kuk och det gör ont när han försöker föra in den. Så vi har inte kommit längre än att han har kunna föra in den ett par cm. Vill väldigt gärna uppfylla hans fantasi om analsex? Några idér på hur man kan undvika smärtan?
    Drick tre stora whiskey innan, så sover du dig igenom den för dig smärtsamma upplevelsen du vill ge din man.
  • Anonym

Se till att mannen är med på det, jag älskar analt, och tänkte rida analt, det hade han inte räknat med och fick panik över att den var i baken, jag fick övertala honom om att det var det bästa jag visste, lyckades övertyga honom och nu är det ett skönt inslag i vårt sexliv. Han hade aldrig gjort det innan, och trodde att det inte var något tjejer gillade, och gjorde ont för dem, så jag fick verkligen jobba på att övertyga honom om att det var underbart.

Svar på tråden Analsex?